Vitoria Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hei! Kjæresten min og jeg er på utkikk etter en 2-roms i Oslo fra begynnelsen av sommeren, men synes det meste vi kommer over er fryktelig dyrt..? Hadde ønsket å høre andres erfaringer ang. pris i Oslo. Vi er begge studenter, og tenkte at en makspris på 9000 ink. strøm hadde gått an. Virker veldig vanskelig å finne det.. Endret 31. mars 2011 av Vitoria
Kontormus Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg bor på 4. måneden i en 2 roms- leilighet på ca. 60 kvadrat i Oslo. Betaler 9000 + strøm, og den har en adresse med "høy status" uten at jeg tror det i dette tilfellet preget prisen. Men prisene i Oslo er svimlende for tiden, men man må bare lete og ta tiden til hjelp. Lykke til!!
Jamme Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Det skal være mulig å få tak i en 2-roms til 9000 i måneden, men da skal du nok ha litt flaks - så stor leilighet som Kontormus har med sentral beliggenhet er nok ganske sjelden. Det kommer selvfølgelig veldig an på hvor dere er interessert i å bo. Hvis dere er villige til å bo litt utenfor sentrum blir jo selvfølgelig utvalget større.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Sjekk med Stiansen Eiendom og hør om de har noe. Og legg gjerne ut egen annonse på finn.no - da er det lettere å finne noe. Å bare tråle finn.no er slitsomt og tungt. Veldig mange leiligheter blir aldri annonsert ut. Til denne prisen kan dere få en fin to-roms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå