AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har nettopp kommet meg ut av senga og mens jeg i ro og mak sitter og leser nyhetene, så streifer hånden over munnen og så kjenner jeg at det en klump på høyre side i underleppa. Jeg har ikke piercing eller noe slikt, og vet at den ikke var der igår.. Jeg er skikkelig nervøs for at det er en svulst i leppa, man blir jo ganske sprø av noe så rart, jeg vet jo at det sikkert ikke er farlig men.. noen som har et forslag på hva dette kan være? Jeg skal på tur i helgen frem til neste uke så får ikke dratt til legen heller Nå er jeg skikkelig redd.
Betty2 Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Svulster bruker som regel litt lengre tid enn 1 døgn på å vokse seg frem. ta en titt på kreftforeningen.no står masse nyttig der Jeg har faktisk opplevd det du skriver. våkna opp med en klump på underleppa. den var vekke igjen etter 2 dager. (fikk beskjed om at jeg mest sannsynelig enten har bitt meg litt hardt i underleppen, eller at jeg i søvne har gnagd litt på den, og det var ikke unormalt) har ikke hatt den klumpen siden, men den var ubhagelig mens den var der. Bare la den være i fred, ikke gnag/klø eller plukk på den. er den ikke vekke til mandag, så ta en tlf til fastlegen din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå