Gå til innhold

Gjett utseendet på brukeren over deg

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore
Skrevet

Enkelt og greit; hvordan tror du brukeren over deg ser ut i virkeligheten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kort, lysebrunt hår, brune øyne, normalvekt, høye kinnbein, søt liten nese og mellomfyldige lepper.

Gjest BabyBlue
Skrevet

@Kadust Twiggy aktig? Store øyne og kort hår, spebygd.

Gjest Nadezhda
Skrevet

BabyBlue: Lysebrunt, langt, stritt hår til nedenfor skuldrene. Blå, ganske runde øyne. Normalvektig.

Skrevet

"Eksotisk". Mørkt, langt, tykt hår, brune øyne, fyldige lepper. Veldreid, høy og vakker. :)

Skrevet

Mørkeblondt halvlangt hår, gråblå øyne, litt smale lepper, slank, gjennomsnittlig høy og liten hoppbakke nese.

Skrevet

Mørk blondt hår, ca. 175 cm. høy, blå øyne, skulderlangt hår, naturlig pen.

Skrevet

Halvlang, brunt hår. Relativt kort, og kanskje bittelitt lubben. Ikke særlig opptatt av sminke og klær, liker seg godt i joggebuksa. :sjenert:

Gjest Little princess
Skrevet

Bohemisk stil, ca 170 høy og slank, solbleket hår, smalt pent ansikt, lekent smil og grønne øyne :)

Skrevet

Liten og lyseblond, dypblå øyne, markerte kinnben, fyldige lepper i rosenrød tone og slank.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Liten og lyseblond, dypblå øyne, markerte kinnben, fyldige lepper i rosenrød tone og slank.

Ser for meg ei slank, pen og blond jente!

Gjest Supermimz
Skrevet

Medium bygd, brunt litt glatt hår ned til skruldrene,sosial og selvironisk, =P

Skrevet

Halvlang, brunt hår. Relativt kort, og kanskje bittelitt lubben. Ikke særlig opptatt av sminke og klær, liker seg godt i joggebuksa. :sjenert:

Hehe :) Jeg er 170 cm høy. Brunt langt hår, elsker klær og sminke, veier ca. 55 kilo.

Men elsker joggebuksa når jeg er hjemme :)

Gjest Supermimz
Skrevet

Hehe :) Jeg er 170 cm høy. Brunt langt hår, elsker klær og sminke, veier ca. 55 kilo.

Men elsker joggebuksa når jeg er hjemme :)

Teita, du glemte å svare meg ;P

Skrevet

Supermimz: Vilt krøllete rødt hår, normalvektig, 1.68 m, blå runde øyne, rundt ansikt. veldig blid med mye energi:)

Skrevet

MS Tiny: 160cm høy, blod og slank, med blågrønne øyne, lys hud, men blir fort brun i solen. Smiler mye, naturlig pen.

Gjest thelife
Skrevet

Periwinkle: rundt 165-170 cm, slank, ikke så veldig opptatt av sminke, men naturlig pen og naturlig sminket, blå øyne, mørkeblondt skulder langt hår :)

Skrevet

The Life : i 30 åra ? kort blondt hår , blågrå øyne , 168 cm ,slank , blid

Gjest thelife
Skrevet

The Life : i 30 åra ? kort blondt hår , blågrå øyne , 168 cm ,slank , blid

Var nok mye bomtreff her ja, hehe :sjenert:

Skrevet

Periwinkle: rundt 165-170 cm, slank, ikke så veldig opptatt av sminke, men naturlig pen og naturlig sminket, blå øyne, mørkeblondt skulder langt hår :)

Ikke så galt egentlig :P Grønne, ikke blå øyne, og for øyeblikket brunt hår, men er naturlig mørkblond ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...