Gjest Indianlady Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Hei Jeg lurer på om noen har holdt på med japanskunsbroderi eller om dere driver på med det enda.Det var veldig populært på 70 og 80 tallet.Det så ut som bildene var malt på stoffet som vi satte fast ien ramme. Noen bilder børstet vi opp og de fikk en lodden utseende. Er de produktene å få kjøpt enda eller er det helt ute av hobbybildet. hilsen
Amidala Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Det her fant jeg på nett. Er også veldig interessert i det, etter jeg husker det fra tv-shop for masse år siden :oops: http://evelynsbroderier.no/japansk/japansk.htm
Gjest Indianlady Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Jeg selv har start pakka og alt jeg trenger,jeg husker det også var fargerike tigere og andre eksotiske dyr. Dro du i en tråd så ble alt borte Jeg trodde ikke folk holdt på med dette lenger,jeg liker slike ting jeg både hekler,broderer og syr hardanger søm.
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Gammel tråd ja, men jeg har faktisk også drevet på med det en gang og laget noen fine blomsterbilder, pluss en "fluffet opp" hvit svane svømmende på vann som ble kjempefin. Folk driver sikkert på med det ennå, men det forsvinner i vår vrimmel av hobbyer som ble trendy og overtok, men det kommer nok tilbake igjen. Det meste gjør det. Kanskje det er veldig populært i japan hele tiden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå