Gå til innhold

Nabovarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fest til helgen og siden jeg bor i en stor blokka med mange leiligheter, tenkte jeg at det var greit å henge opp en lapp om at jeg skal ha fest. Og jeg har sett at andre har gjort det før.

Hva skriver man? Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg/vi skal ha en hyggelig fest i helgen den xx.xx.xx.

håper dere sier ifra dersom musikken blir forstyrende høy.

god helg

Mvh xxxxxx

er ikke den flinkeste på å lage fine formulerte nabovarsel. men er noe slikt jeg har skrevet i hvertfall.

vil heller at naboen banker på døra hvis musikken er for høy, fremfor Politiet :)

• Liker 2
Skrevet

signerer Betty2.

enkel og grei måte og si det på.:)

AnonymBruker
Skrevet

synes også forslaget over var bra, men annet tips: heng det opp IDAG!!

Jo tidligere jo bedre, da kan man forberede, dra bort, gjøre noe slik at man ikke får bråket som kasta på seg samme dagen.

Skrevet

Takk! Da har jeg skrevet den ut og henger den opp etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha fest til helgen og siden jeg bor i en stor blokka med mange leiligheter, tenkte jeg at det var greit å henge opp en lapp om at jeg skal ha fest. Og jeg har sett at andre har gjort det før.

Hva skriver man? Forslag?

Skriv at du skal ha party,skriv at dere vil ta hensyn,men at det kan høres.

Skriv når festen begynner, og når den ca blir avsluttet

AnonymBruker
Skrevet

Skriv når festen begynner, og når den ca blir avsluttet

Tidspunkter er veldig greit å ha med.

Om du ikke synes det er ubehagelig, så kan du jo også legge ved mobilnr. ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Noe slik! :gjeiper:

Kjære naboer, vi skal ha fest nå til lørdag!

Vi har kjøpt inn øl og hjemmebrent for nesten 5000,- så vi regner med at det blir et fyllekalas blokken aldri har sett før.

Dæven som vi gleder oss! Men vi tenker jo på dere også. Så for at ingenting skal skje, ber vi dere vennligst om å holde dere inne. Og for all del, for deres egen sikkerhet, ikke start noen diskusjoner med noen av gjestene, (mellom oss, noen av gutta som kommer er virkelig hissig i fylla). Hvis noen absolutt må gå ut, pass på. Normalt slukner festen rundt 5-6 tiden om morgen og da lover vi at det skal være helt stille. Vi håper dere også kan være stille i denne perioden.

Med vennlig hilsen

MissStiles

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

Nabovarsel er en godt ting!

Nabojentene vi leiligheten ved siden av har begynt å legge lapp i postkassen vår når de skal ha fest, setter stoooor pris på det :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...