Gå til innhold

Brudebuketter

Gjest KristinK

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK
Videoannonse
Annonse
Gjest KristinK
Skrevet

Ja, den var nydelig! Synes også det er flott med burgunder-farge. Har også lyst på lilla blomster, så vi får se hva jeg ender opp med. Men tips herfra er alltid kjekt å ta med seg!

Skrevet

Jeg har lenge vurdert å lage min egen bukett. Har tidligere jobbet noe i blomsterforretning. Så så jeg et innslag på TV4 for noen uker siden. Det ser jo ikke så vanskelig ut, og dessuten kan du jo fylle med de blomster du måtte ønske selv.

http://www.tv4.se/antligenhemma/tips.asp?id=155293

Skrevet

Så mange nydelige buketter.

Selv skal jeg ha 3 langstilkede Hvite cala med litt blått, grønt og sølv i.

Høres kansje ikke så fin ut men den er bare nyyyydelig!12

Skrevet

Linda2:

Har du noe bilde av buketten din? Det høres nemlig ut som sånn jeg vil ha også, men jeg finner ikke noe bilde av det..?! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare jeg som skal følge gamle tradisjoner?? Det er jo brudgommen som skal ordne med brudebuketten!!! Han skal jo gi blomster til bruden sin på den store dagen!!

Jeg synes det er spennende og morsomt å ikke vite hvordan buketten ser ut, før jeg kommer til kirken, jeg!!

Gjest gjest 0
Skrevet

Anonym:

Jeg har aldri hørt om den tradisjonen jeg! Og jeg tror ikke jeg ville latt noen andre ta seg av det siden jeg er ganske kresen...

Skrevet

Når jeg fortalte min kjære at det er trasdisjon at han skal kjøpe buketten, fikk han faktisk helt hakeslepp.

Min kjære har fått bilder av to buketter som viser hva som passer til kjolen og litt hint om hva jeg liker....

Hva slags type blomster avgjør han helt og holdent, til og med de til dekorasjonene i lokalene... Jeg vet det blir noe gult...

Tyren icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-02-22 16:01 ]

Skrevet

Hei! Jeg synes som viwi at buketten på den andre linken din var finest (jimmi.com), men jeg likte også forslag nr. 3 ifra Ingvild. Men hva som blir best til deg er vanskelig å si uten hensyn til kjole, høyde og hvilke farger du er osv. Snakk med frisør, sminkør, de på blomsterforretningen o.l.

De fleste er flinke til å hjelpe til med hva som blir finest til deg om du vil ha råd Lykke til med valget! vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: june2002 den 2002-02-23 01:32 ]

• 2 år senere...
Skrevet

bare for å hjelpe de som letet etter buketter så skriver jeg her for å få denne siden på 1. siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...