myomocca Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal prøve Fakebake i kveld. Er ganske hvit i huden så trenger litt farge. Har brukt selvbruning/spraytan i mange år. Dette er litt nytt for meg,da det følger med hansker,og kremen er svært mørk,overflødig farge vil jo skylles vekk dagen etter i dusjen. Så!det jeg lurte på til dere som har prøvd Fakebake: Gir den mye farge?eller bør jeg ta to omganger(liker å være veldig brun)
frisørmester :) Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal prøve Fakebake i kveld. Er ganske hvit i huden så trenger litt farge. Har brukt selvbruning/spraytan i mange år. Dette er litt nytt for meg,da det følger med hansker,og kremen er svært mørk,overflødig farge vil jo skylles vekk dagen etter i dusjen. Så!det jeg lurte på til dere som har prøvd Fakebake: Gir den mye farge?eller bør jeg ta to omganger(liker å være veldig brun) Neeei, du får en fin brun farge av den. Jeg trenger aldri to omganger, og jeg liker OG å være bruuun <3
Gjest thelife Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har akkurat bestilt, så håper det kommer i posten snart:) Gleder meg! Bestilte du fra blivakker?
Sunniva81 Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 http://www.paleisthenewtan.com/ Å, fy f***! Hahahah
myomocca Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2011 Hahahah!de damene så ikke klok ut! Husker ikke hvor jeg bestilte fra men tror det var derfra ja;)
myomocca Skrevet 1. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2011 Nå har jeg prøvd den!syns det var vanskelig og jevne den ut,men med litt øvelse vil det nok gå kjappere neste gang. Da jeg smurte meg ble jeg kjempe brun!Jeg dusjet i dag tidlig så den overflødige fargen rant av.Resultatet ble noe lysere enn jeg hadde forventet,men jeg fikk en nydelig brunfarge..ikke antydning til orange i det hele tatt! Så jeg ble fornøyd:D
sunnyside Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Sitter og ser på fake bake-produktene nå, og det er jo så himla mange! Hvilke bruker dere? Jeg er ute etter en helt nøytral brunfarge, som ikke er for sterk. Hvilken mener dere er enklest å påføre?
Gjest thelife Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Jeg bestilte dette settet http://www.blivakker.no/product/fake-bake/fake-bake-selvbruning/2/FAK0030/fake-bake-xtreme-gel-3-pak
sunnyside Skrevet 1. april 2011 #10 Skrevet 1. april 2011 (endret) Vet du hvor mørk den blir? Står at den gir en dyp, mørk farge, er redd for at det skal se rart ut:p Edit: Skrivefeil Endret 1. april 2011 av sunnyside
frisørmester :) Skrevet 1. april 2011 #11 Skrevet 1. april 2011 Fake bake, ved siden av id faux tan, og st.tropez inneholder grønne pigmenter for og slippe unna den oransje/røde fargen. Jeg bruker den i krem form. Jeg synes og at selv om den er "vanskelig" og fordele, og jeg får feks en stripe, vil ikke den vises når jeg har vasket det av. Jeg digger fakebake og id faux tan. Desverre syns jeg personlig at st.tropez har en alt for sterk lukt..
Gjest thelife Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 Vet du hvor mørk den blir? Står at den gir en dyp, mørk farge, er redd for at det skal se rart ut:p Edit: Skrivefeil Nei, jeg vet ikke hvor mørk den blir. Har ikke fått den hjem i posten enda, ettersom jeg ikke visste jeg måtte betale via kontonummer.. Diskre som jeg er trodde jeg at man fikk med en faktura skal betale den ikveld, så kommer den vel i posten om en drøy uke
Honesty Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 http://www.paleisthenewtan.com/ Hun ene derfra tar samme buss som meg om morgenen. Hun tror nok hun ser veldig naturlig ut, med hvit hals, konjakkfarget (og flekkete!) ansikt, gulbleket hår, og selvlysende rosa lepper. Ja, og så hvit hals, da.
Raviella Skrevet 3. april 2011 #15 Skrevet 3. april 2011 Dere som bruker selvbruningskrem, har dere den også i ansiktet? eller stopper dere på halsen eller hva? Hvis man ikke tar den i ansiktet så går man jo å er helt hvit der, med brun kropp, og hvis man tar i ansiktet så forsvinner det vel ganske fort, for man renser jo det morgen og kveld... Det der har alltid vært et dilemma for meg..
Gjest thelife Skrevet 7. juni 2011 #16 Skrevet 7. juni 2011 Dere som bruker selvbruningskrem, har dere den også i ansiktet? eller stopper dere på halsen eller hva? Hvis man ikke tar den i ansiktet så går man jo å er helt hvit der, med brun kropp, og hvis man tar i ansiktet så forsvinner det vel ganske fort, for man renser jo det morgen og kveld... Det der har alltid vært et dilemma for meg.. Jeg tar ikke i ansiktet:) tar helt opp til kjeven?, og sminker meg heller litt ekstra for at det skal se naturlig ut! Blir en fin brunfarge, ligger faktisk med ett nytt lag på meg nå Er meldt sol i morgen!
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #17 Skrevet 7. juni 2011 Husk at selvbruning gjør at man ikke blir naturlig brun da, den ligger som et lag oppå huden nesten som sterk faktor. Bommet på det noen ganger i syden, da jeg kom hjem og skrubbet beina var jeg nesten like hvit tross en uke med sydensol.
glamorous Skrevet 7. juni 2011 #19 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Husk at selvbruning gjør at man ikke blir naturlig brun da, den ligger som et lag oppå huden nesten som sterk faktor. Bommet på det noen ganger i syden, da jeg kom hjem og skrubbet beina var jeg nesten like hvit tross en uke med sydensol. Jeg bruker selvbruning hele året, også de første dagene i syden, blir svart som en neger likevel, selv når jeg skrubber vekk selbruningen. Endret 8. juni 2011 av Ms. Raggsokk 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #20 Skrevet 7. juni 2011 Husk at selvbruning gjør at man ikke blir naturlig brun da, den ligger som et lag oppå huden nesten som sterk faktor. Bommet på det noen ganger i syden, da jeg kom hjem og skrubbet beina var jeg nesten like hvit tross en uke med sydensol. ...Eh, hvor mange lag er det du gnir oppå hverandre da? Aldri opplevd å ikke bli brun under selvbruningen, selv i hagen her hjemme i norge på en middels solfyllt dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå