Charlie28 Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Nå er det ca 1,5 mnd siden vi bestemte oss for å slutte med p.pillene. Før vi sluttet leste jeg litt om mulige endringer som kunne oppstå pga p.pille slutten, og noe av det var endring i humør osv... Men hadde aldri trodd at det skulle bli sååå gale. Jeg har ingen kontroll over følelsene min lengre. Føler meg akkurat som jeg gjorde når jeg var tenåring og følelsene var helt tullerusk. Jeg svinger sykt mellom å være bunnløst fortvilet og overlykkelig, og ikke minst det å være sur. Jeg kan bli så sur at det føles som om jeg koker. Jeg synes alt dette er veldig frustrerende. Og så blir jeg lei og deppa over at det er sånn.. Føler meg som DEN idioten. Er det noen andre som har det slik? Jeg går ikke rundt å teller timer før jeg kan teste meg osv.. Spira kommer når den kommer, så er ikke derfor følelsene mine er på bærtur. De er nok det pga hormontap og hormonproduksjon, men fy så vanskelig det skulle være, og gru så drit en føler seg.. Gå rundt med konstant Pms som en er flau over... Usj..
Thinkerbelle Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Da er vi to:) føles ut som konstant PMS.. Bra å høre at andre også føler det slik!!
Alethea Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Sånn var det når jeg sluttet på p-piller også. Helt kaos i hodet, og det føltes ut som jeg gikk gjennom puberteten en gang til Trodde det skulle bli "enklere" å slutte siden jeg faktisk sluttet å putte hormoner og tull i kroppen, men der tok jeg feil. Men det er jo ikke noe rart heller da egentlig, når kroppen må starte opp igjen og ta over det som hormonene i p-pillene har styrt. Du kan trøste deg med at det går seg til etterhvert, det er ca. 4 1/2 mnd. siden jeg slutta, og nå er alt mye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå