miss g Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hei alle:) Jeg lurte på om noen har gått vernepleien åp diakonhjemmet högskole i Sandnes?? Og hva syns dere om skolen? På forhånd takk!
AnneB Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Heisann! Vernepleien på Diakonhjemmet Høgskole i Sandnes er meget bra!! Jeg er selv utdannet vernepleier der og er meget fornøyd med skolen. Den er liten, og anderledes, dvs kun 350 studenter som går der og du blir godt kjent med både lærere og studenter. Det jeg likte best er at studiet er veldig knyttet opp mot praksis (1 praksis periode a 8 uker hvert studieår) og du har muligheter for å ta praksisperioden i utlandet (hele verden) - du kan også ta deler av utdanningen i Minneapolis USA. Hvis du liker å jobbe med mennsker så anbefaler jeg på det varmeste å bli vernepleier! Du får raskt jobb (også egne belønninger til studenter fra kommunene) og du tjener godt. Hvis du vil ha mer informasjon kan du ringe 51 97 22 71 - der sitter det en hyggelig dame som kan svare deg på det lurer på. Lykke til =D
miss g Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk for svar:) Jeg skal faktisk ringe den koselige damen i morgen;)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Da klarte dere å få reklamert for dere selv også gitt, ikke dårlig. 2
miss g Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Hei igjen du som hadde gått på diakon hjemmet högskole i sandnes:) Jeg lurte også på: högskolen drives jo på ett kristent verdigrunnlag og att der finnes studieprest, andakt osv. Er dette noe som er veldig merkbart i bland annet studiene eller student livet, elevene som går der? På forhånd takk:)
miss g Skrevet 4. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2011 Eller vet noen andre hvordan det er å gå på ett diakon hjemmet högskole? siden disse drives på ett kristent grunnlag...jeg er ikke så veldig kristen selv, og har ingenting imot det....men lurer bare på om studiene på en sånn högskole bygge veldig på akuratt det? På forhånd takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå