Skylines Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hallo! Det har seg sånn at kjolen jeg har bestilt er en relativt fluffy kjole, altså en "ballkjole". Er litt fristet til å ha en lettere kjole til festen etterpå, som er litt mer anvendelig til dansing osv. Er det noen her som har gjort det? Altså brukt to kjoler? Må legge til at kjole nr 1 koster ca 3000 kr (landybridal.com, som er den jeg skal bruke i kirka), og kjole nr 2 som jeg vurderer koster litt over hundre dollar på ebay. Nr 2 er en blondekjole, kopi av Jim Hjelm. Selgeren er xia090729. Det første bildet er av kjolen som er bestilt, det andre av den jeg har lyst på til festen. Synes dere det er tåpelig med to kjoler, eller sier dere go for it?
Aubree Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg sier go for it! Begge kjolene var nyyydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg vil også ha 2 kjoler... Men forloveren min sier nei haha Hun vet jo at hun ikke bestemmer det.. På brudekjole kan slør eller slep taes av så det blir en fleksibel kjole ofte likevel. Jeg får se når jeg skal handle.. ikke før det
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Hvis du vil det, så gjør det Er ditt bryllup og du som bestemmer Jeg synes ikke den første kjolen din var så stor at det gjor noe da, min er mye større :gjeiper: Men jeg har hørt om flere som har har kjøpt to kjoler, som bare har brukt den ene.
Gjest Spinell Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Synes begge kjolene du viser fram var fine på hvert sitt vis, men kan ikke forstå at den blondekjolen med slep kan være så innmari mye mer anvendelig til fest og dansing enn den andre. Innerst inne synes jeg vel det er litt voldsomt å skulle ha to brudekjoler, også. Men jeg forstår argumentene dine.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg syns du skal go for it Men jeg er kansje enig at kjole nr to var litt upraktisk med hensyn til slep og dansing? Men for all del, begge var nydelige!
Skylines Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2011 Ja det er litt slep på den og.. Men mer på den første. Og så var den jo så utrolig billig også, så jeg er fristet.. Mulig de kan lage den med mindre slep om jeg spør også.
Fluffe Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Skulle jeg først lagt i en del penger i en kjole ville jeg brukt den hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå