sweetharth <3 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Heisann:D noen som har handlet på ebay føør?? har lyst mn er redd jg ikke får varen=) er det trygt?? og må man ikk betale toll for varene ?? takk påå forhånd :gjeiper:
Anglofil Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Kjøper for under 200 kr må du ikke betale mva. Jeg har handlet alt fra lavkarbomat til brudekjolen min over eBay. Gå etter selgere med god feedback, jeg bruker alltid selgere med bedre enn 90% positiv feedback, men det må man også se an ift hvor mange som har gitt feedback også. Som regel er det trygt, og med flere hundre kjøp bak meg har jeg enda ikke opplevd å ikke få varene mine. Nå er jeg flink til å gjøre research, jeg bruker alle de ulike eBay-sidene, og jeg har noen favoritter. Mvh Yvonne
Pingting Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Sjekk poengene selgeren har fått, det gir en grei pekepinn på hvor seriøse de er. De fleste varer er det ikke toll på, men moms og fortollingsavgift. Noen få ting er det i tillegg toll på. Hvilke dette er og hvor mye det blir kan du regne ut her. Er varens verdi på under 200 kroner, så slipper du alle avgifter. Ellers er læresenteret et godt sted å starte. Edit: og kredittkort kan være kjekt å skaffe seg om man vil handle mye på nett, det er tryggere Endret 31. mars 2011 av Pingting
Gjest Applestore Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har handlet på Ebay en gang, og fikk aldri varen. Men fikk tilbake pengene mine, så null problem egentlig (var bare 50kr, men det var med prinsippet). Har ikke fått surret meg til å handle der siden, men skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å gjøre det i gjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå