Saturn Skrevet 4. november 2003 #21 Skrevet 4. november 2003 Jeg syns ikke det var så dyrt og det var mange fine der syns jeg.
Gjest MrsL Skrevet 4. november 2003 #22 Skrevet 4. november 2003 Ninach (ulogget) Skrevet: Tir Nov 04, 2003 13:05 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Ibe: Jeg vet ikke om en kan få en annen bunnfarge, for det spurte jeg ikke om. Vi måtte ikke betale noe xtra for å trykke bilde, heller ikke for tegningen; de anbefalte oss derimot å sikre kvaliteten på bildet vi ønsket før vi sendte det, så leveransen ble etter forventningene - positivt, synest jeg. Etter hva jeg fikk opplyst, sender de trykksakene fraktfritt i Norge; hadde ellers regnet med at det tilkom kr. 99 ( postens satser ), men dette gjaldt visst ikke trykksakene(Flott!) Så nå må Nina og Ninamannen brette opp ermene, kjøpe gode penner og øve på skjønnsskriften! ( Om jeg bare hadde hatt mer tålmodighet i formingstimene!! ) Det blir nok bra til slutt, selv om vi gjør litt selv her også! Klem Sendte mail i går og vi kunne få den bunnfargen vi ville ha, men for å sikre at det ble rett bunnfarge burde vi sende med en fargeprøve Sendte mail etter du og jeg snakket sammen i går og fikk svar før jeg gikk og la meg Kjemperaskt svar og veldig serviceminded Det sto også at de sender fraktfritt, så nå må vi bare bli enige om farge og evt. bilder vi vil ha på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå