Gå til innhold

BC selger trykksaker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke det var så dyrt og det var mange fine der syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ninach (ulogget) Skrevet: Tir Nov 04, 2003 13:05    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Ibe:  

Jeg vet ikke om en kan få en annen bunnfarge, for det spurte jeg ikke om.  

Vi måtte ikke betale noe xtra for å trykke bilde, heller ikke for tegningen; de anbefalte oss derimot å sikre kvaliteten på bildet vi ønsket før vi sendte det, så leveransen ble etter forventningene - positivt, synest jeg.  

Etter hva jeg fikk opplyst, sender de trykksakene fraktfritt i Norge; hadde ellers regnet med at det tilkom kr. 99 ( postens satser ), men dette gjaldt visst ikke trykksakene(Flott!)  

Så nå må Nina og Ninamannen brette opp ermene, kjøpe gode penner og øve på skjønnsskriften! ( Om jeg bare hadde hatt mer tålmodighet i formingstimene!! )  

Det blir nok bra til slutt, selv om vi gjør litt selv her også!  

Klem  

Sendte mail i går og vi kunne få den bunnfargen vi ville ha, men for å sikre at det ble rett bunnfarge burde vi sende med en fargeprøve :)

Sendte mail etter du og jeg snakket sammen i går og fikk svar før jeg gikk og la meg :) Kjemperaskt svar og veldig serviceminded :)

Det sto også at de sender fraktfritt, så nå må vi bare bli enige om farge og evt. bilder vi vil ha på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...