Gå til innhold

BC selger trykksaker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg samanlikna med prisane her, og fann ut at det var vel ikkje så ille dyrt?

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Synest de var kjempefine og ikke dyr i det hele tatt.

Ibe: hvilken var det du likte best??

Skrevet

Tror den var nederst på siden. Den med tre hjerter øverst på en mørkere kant (flink å forklare???....eh, nei :) )

Men de andre var også pene da......

Hva synes du?

Gjest Ninacham(ulogget )
Skrevet

Jeg synest at alle var stilige, men favorittene er nederste tre - etter min smak - vurderer dem selv!

Skrevet

Enig med deg :) Alle var fine så det var vanskelig å plukke ut en, men jeg likte den godt...........det var den nest nederste :)

Skal legge dem frem for min kjære og regne på hva det vil komme på totalt og se om vi gjør det sånn. Ganske greit å få laget "skallet" så kan vi lage innholdet selv. Tenkte vi skulle ha invitasjoner (of course :) ), kirkeprogram og kanskje meny/sanghefte. Vi får se hva det blir til

Gjest Anonymous
Skrevet
Ikke min smak' date=' nei...... :([/quote']

Nå var det ikke det hun spurte om, da.

Om det er din smak eller ikke er vel ganske irrelevant her, hun lurte på om det var en ok pris!

Synes av og til at det er litt for mye markering her inne, av typen "nei, det kunne jeg ALDRI tenkt meg å ha!", når spørsmålet er noe helt annet.

Det virker som om det er mange som er opptatte av å markere seg og framheve egen smak og sitt eget flotte bryllup.

Det var ikke det hun spurte om!

Skrevet

:o ...

Tolka av smileyen at Snurre var litt lei seg fordi det ikkje var hennar smak, fordi ho ellers gjerne ville kjøpt...? Er det irrelevant då? :roll:

Skrevet

Takk Pip :D

Akkurat det jeg mente, syntes prisen var bra jeg, men fant ikke innbydelsene som passet meg.

Har lett masse og syns det er vanskelig å finne det jeg leter etter.

Kjære Gjest, er faktisk veldig glad på andres vegne om de finner noe som faller i smak, sa ikke at innbydelsene var stygge eller usmakelige, men at det ikke passet til mitt formål :o :o

Egentlig er det litt latterlig med så hard og ulogisk kritikk som du kommer med, du er kjempe hårsår uten grunn.

Jeg blir skremt :evil:

Skrevet

Dette var for dyrt for meg.

Jeg var innom i en bokhandel her om dagen, og fant da ut at det finnes konvolutter og ark i passe tykkelse, mange størrelser, brettede og ubrettede fra 4-8 kroner. De fantes i mange farver og med et litt svakt mønster på. Jeg vil derfor velge å kjøpe slike, og spare noen hundrelapper på det...

Skrevet
Dette var for dyrt for meg.

Jeg var innom i en bokhandel her om dagen, og fant da ut at det finnes konvolutter og ark i passe tykkelse, mange størrelser, brettede og ubrettede fra 4-8 kroner. De fantes i mange farver og med et litt svakt mønster på. Jeg vil derfor velge å kjøpe slike, og spare noen hundrelapper på det...

Enig med deg, hallingbrud! Jeg har vært på PapirCompagniet på Norway Designs, og det er jo i utgangspunktet ikke noe rimelig sted, men jeg har funnet ut at hvis man kjøper en stor kartong for 10 kroner, kan man skjære til og false dem selv, og på en slik kartong går det seks invitasjonskort i den størrelsen vi ønsker. På den måten blir det kr. 1,66 pr. invitasjon (konvolutten kommer jo i tillegg, da). Der har de skjæremaskiner og falsemaskiner, slik at det blir profesjonelt og fint.

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Nå har jeg bestillt!!!

Vi bestemte oss for den nest nederste varianten; synest den var fin og litt spesiell.

Har stor forståelse for de som velger å gjøre det selv, det er mange som får det veldig fint til, men jeg har verken tid eller lyst og er heller ikke flink til sånt, så dette var en glimrende løsning.

Vi skal ha et bilde av oss på forsiden av sangheftet og tegning av oss foran på kirkeprogrammet.

Nå er vi igang med å planlegge innholdet av invitasjonene! :wink:

Skrevet
Nå har jeg bestillt!!!

Vi bestemte oss for den nest nederste varianten; synest den var fin og litt spesiell.

Gratttis :) Det var vel den samme som jeg snakket om. Hvor mye kom det på da for dere?

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Vi bestilte:

80 stk. invitasjoner

80 stk. kirkeprogram

80 stk. bordkort

40 stk. menyer ( 10 stk. rundbord - 4 menyer per bord )

80 stk. sanghefter

Inkludert er ferdigtrykket navn på brud og brudgom ( oss!!!! :D ), navn på kirke/vielsessted, dato for vielse og selskapslokasjon.

Vi skal også få inkludert i prisen et bilde av oss på forsiden av sangheftet og tegning av oss foran på kirkeprogrammet.

For dette betaler vi kr. 3900,- inkl. forsendelse.

Innmaten lager vi selv, men synest det var en kul løsning å ha et profft utgangspunkt siden de fleste toåringer er flinkere enn meg til slike ting som dette! :kul::ler::ler:

Synest prisen var fin og gleder meg til de kommer.

Har fått god erfaring med å kjøpe fra BC, jeg fikk korsettet mitt derifra i formiddag og har bare go'ord å si om service'en derifra.

Lykke til Ibe!

:D Klem

Skrevet

Tusen takk, Ninach :)

Har printet ut din bestillingsliste og fyker!? ned i første etasje for et rådslag med mannen i mitt liv :) Vi skal ikke ha like mange invitasjoner som deg. Regner med ca.50. Vi skal heller ikke ha bordkort for det har vi allerede kjøpt og har ikke bestemt oss for om vi skal ha menyer.

*her må det diskuteres*

Men enig med deg; en 2-åring er flinkere enn meg til å få det pent :(

Skrevet

Du, Ninach, hvor mange gjester har dere? Skal det være 80 gjester trenger du vel ikke 80 invitasjoner, for noen av gjestene er vel par?

Ble litt usikker når jeg så antall kirkeprogram........

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Vi er 80 stk. men valgte å bestille litt xtra av diverse grunner ( beholde 2 til minnebok og bryllupsalbum ), erstatningsinvitasjoner i tilfelle vi gjør skrivefeil ( er jo selverklært lobotomert når det gjelder slike ting! ), har litt skilte/separerte "par" som trenger hver sin invitasjon etc... Kjekt å ha litt xtra, sånn i tilfelle - mitt livsmotto!! :wink:

Ikke greit å være komplett udugelig på dette; derfor flott å kunne få litt drahjelp!! :wink::ler::ler:

Skrevet

Ok ville bare gjøre deg oppmerksom på det om du hadde bestilt feil :)

Lurer litt på om det går å få annen bunnfarge enn hvit på kortene.

Måtte du betale noe ekstra for å ha med bilde?

Dumt at det ikke står hvor mye frakt en ca. må iberegne

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Ibe:

Jeg vet ikke om en kan få en annen bunnfarge, for det spurte jeg ikke om.

Vi måtte ikke betale noe xtra for å trykke bilde, heller ikke for tegningen; de anbefalte oss derimot å sikre kvaliteten på bildet vi ønsket før vi sendte det, så leveransen ble etter forventningene - positivt, synest jeg.

Etter hva jeg fikk opplyst, sender de trykksakene fraktfritt i Norge; hadde ellers regnet med at det tilkom kr. 99 ( postens satser ), men dette gjaldt visst ikke trykksakene(Flott!)

Så nå må Nina og Ninamannen brette opp ermene, kjøpe gode penner og øve på skjønnsskriften! ( Om jeg bare hadde hatt mer tålmodighet i formingstimene!! )

Det blir nok bra til slutt, selv om vi gjør litt selv her også!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...