AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Har de noen linjer innen dyrepleie f.eks (ikke hundeslede eller hest) eller make-up/hudpleie for ei jente på 17 på folkehøgskole? I tilfelle hvor? Håper viiirkelig på svar!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Hei! Klikk deg inn hit: http://www.folkehogskole.no/alle-skolene og se
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Har vært inne her allerede, men jeg finner ikke noe om det... Kanskje jeg er litt dårlig til å lete :-S
Porcelain Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Ja, det tror jeg. Du kan velge "se alle kurs"eller noe, der får du opp alt som tilbys alfabetisk, også kan du trykke på det som ser spennende ut og se hvilke skoler som tilbyr det. Jeg tror nok ikke det er noe som kun går på dyrepleie eller make-up, men de har f.eks kostyme og teatersminke..
Fiol Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg vet de har hundekjøring på Valdres Folkehøgskole og på en folkehøgskole i Tromsø. Gikk selv på en annen linje i Valdres, veldig fin skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå