AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Er allmenn påbygg 3. året så fælt som de sier? Noen erfaringer?
Flixa Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Nei jeg synes hvertfall ikke det Ikke noe verre enn de andre årene på VGS.
Rainbow90 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Påbygg på vg3 syntes jeg var helt kurrant egentlig. Jeg hadde tre ekstra fag da jeg var ferdig med matte og naturfag fra tidligere. Ene faget gikk på kveldstid, så den løsningen var litt tungvindt. Det er vel som med alt annet, ønsker man resultater og legger ned mye arbeid er det et tungt år, tar man litt lettere på det kan man komme greit igjennom med noe lavere resultater. Alle på mitt trinn kom gjennom året på en OK måte, og vi var en variert gjeng med tanke på alder og tidligere skolegang/arbeidserfaringer osv.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Påbygg på vg3 syntes jeg var helt kurrant egentlig. Jeg hadde tre ekstra fag da jeg var ferdig med matte og naturfag fra tidligere. Ene faget gikk på kveldstid, så den løsningen var litt tungvindt. Det er vel som med alt annet, ønsker man resultater og legger ned mye arbeid er det et tungt år, tar man litt lettere på det kan man komme greit igjennom med noe lavere resultater. Alle på mitt trinn kom gjennom året på en OK måte, og vi var en variert gjeng med tanke på alder og tidligere skolegang/arbeidserfaringer osv. Jeg er enig i dette. Selv de som overhodet ikke legger mye energi i fagene, består. De som gjerne vil ha gode karakterer, synes gjerne det er mer stressende - men slik vil det jo alltid være.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Er allmenn påbygg 3. året så fælt som de sier? Noen erfaringer? Aldeles ikke,kunne flyte på grunnlaget lagt på ungdomskolen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Fikk høre at kun 1/3 av dem kom seg gjennom året... Skolene har jo superlyst at alle skal bli lærlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå