Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Sjekk disse: http://www.lisenett.no/vinterbrud.htm
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Disse capene er kjempe nydelige. De selges også på ebay for ca 12 -1300 NOK kr.På ebay finnes de både i hvite og ivory. De er alle en str. Jeg var inne på tanken å bestille en slik tidliggere i høst men fant en kåpe istedet.
cappocino Skrevet 2. november 2003 #3 Skrevet 2. november 2003 Jeg har fått låne meg en lignende cape. Min er lenger enn den på bildet
Engel Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Prisen på dem er tåpelig, man kan kjempeenkelt sy sånne selv, uten å være flink til å sy. Jeg syns forresten de blir altfor "prinsesse"-aktig for meg, jeg ønsker meg en lang, lys kåpe i vanlig kåpefasong.
kimmi Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 ti hi, den var koslig. men så koselig ville aldri jeg vært..... :blunke:
Cajsa Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Åhh, den var virkelig prinsesse-aktig! Har lyst på en sånn gitt! Er jo vinterbrud! Skal få kjolen min sydd, så da kanskje hun tar med en sånn i samme slengen, hvis det er enkelt...?
jomfru74 Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Ønsker meg den korte capen som ikke er vist bilde av.... Synes ikke muffene ble noe pene til. Tror jeg må ut å kjøpe stoff og sy. Vet ikke når jeg får tid, men har jo eventuelt noen fridager i jula :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå