Gå til innhold

Bursdagsgave til 2 åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg trenger tips til bursdagsgave til en 2 åring (gutt). Han har "alt" og jeg ønsker å kjøpe en "stor" ting og ikke flere smågaver. Pris er uten betydning, dvs. den trenger verken være billig eller dyr.

Noen som har noen gode tips? :)

Lurer på å kjøpe en liten sykkel med støttehjul. Han har trehjulsykkel og elsker den. Han kan ikke bruke pedalene enda, men det kommer vel snart? Sykkelen jeg fant var passe i høyde og hadde "aldersgrense" 2-4 år. Dere som har en 2 åring, er det helt bortkastet med en slik sykkel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ikke noen gode forslag, og støtter heller ikke idéen om sykkel. Når han lærer seg å sykle går det så mye fortere å sykle på to-hjuling enn på tre-hjuling så skadene blir også deretter hvis uhellet først er ute.

Gjest Annaires
Skrevet

Her skal toåringen få sykkel til bursdagen sin. Tohjulssykkel med støttehjul.

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis dette er et barn som allerede har enormt med leker (slik jeg tolker deg), ville jeg heller kjøpt klær eller annet utstyr som han kan vokse inn i og ha nytte av.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Gutten kommer til å få klær og utstyr av andre. Jeg ønsker å kjøpe en ting/leke, selv om han har masse fra før. Derfor trenger jeg tips til noe som han kanskje ikke har :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en toåring (og også eldre barn), og jeg kan ikke skjønne at en tohjulssykkel er noen brukbar gave til en toåring som allerede har trehjulssykkel. Kan han ikke få fryde seg over trehjulssykkelen sin et år til, heller enn å vingle på to hjul på skeiva (med støttehjul blir det jo enten litt på snei, eller i praksis en firehjulssykkel).

Hvis du absolutt vil kjøpe leke, har jeg noen tips som er populære her:

-Leketelt til å ha i hagen

-Lekekomfyr og lekemat

-Traktorsykkel

Skrevet

Anbefaler løpesykkel. Min nå 4-åring lærte å mestre den veldig godt den sommeren hun var to, og hadde stor glede av det når hun kom til vanlig sykkel i fjor. Droppet støttehjulene og var i gang i løpet av et par dager.

Skrevet

Fin lekekasse til oppbevaring.

Penger på sparekonto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...