AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Noen som har en god frisør i Tromsø å anbefale? Vil ha en som hører hva kunden vil, ser hva kunden kler, og er nøyaktig og flink! Gjerne en som er flink på farging! Har blitt skuffet på både Klipperiet og Benoni og Rosa.. Tenker at det kan da finnes superdyktige frisører rundt omkring på de "vanlige" salongene også? Kom med innspill, folkens, trenger en overhaling før påskeferien
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg var fornøyd hos Bare Børge :-) Billigere enn i sentrum, mn ingenting å si på kvaliteten :-D
Gjest Armule Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 (endret) En stund siden, men jeg likte veldig godt de på Salong Carina på Veita! Jeg dro dit da jeg skulle gå fra svart til lyst hår. Jeg fikk ei som var lærling (dog under tilsyn og med kommentarer fra ei utdanna), og hun gjorde en kjempegod jobb. Endret 30. mars 2011 av Arnøy
Ego Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg liker Dipp. Har alltid vært fornøyd med resultatet der. Har ikke farget da, kun klipp...
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Goshamei har flere veldig dyktige frisører, men det er minimum to ukers ventetid på time.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Fast kunde hos Cecilie på Dipp! Fantastisk flink!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 MM salongen på pyramiden God service og flinke frisører!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Hm, Bare Børge har jeg aldri prøvd, hadde vært moro å vært hos en mannlig frisør til en forandring! Dipp hadde også vært spennende, noen som vet om hvilket merke farger de bruker? (Wella, L'oreal osv) Goshamei har jeg også hørt er flinke, men er skeptisk til om fargen vil se rett ut i en salong som har så kraftige farger på veggene? Kanskje rart at jeg tenker på det, men er jo viktig at fargen blir riktig :-)
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Jeg kan jo si en du ikke bør gå til; Frisør 2000, ute på Kroken.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Jeg kan jo si en du ikke bør gå til; Frisør 2000, ute på Kroken. Takk, ja, det har jeg hørt...
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 TS her:-) (nyfrisert og blid:-)) Må bare oppdatere tråden med at jeg har vært hos frisøren i dag. Havnet hos Siri på Dipp, og må bare si at det er lenge siden jeg var hos en så dyktig frisør. Hørte etter hva jeg ville gjøre med håret, og leverte en fabelaktig farge og klipp! Anbefales på det sterkeste! PS! De andre kundene jeg så bli ferdigfrisert mens jeg satt der så kjempefine ut de også, tror Dipp er en generelt bra salong. Jeg har i alle fall funnet min nye frisør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå