rachel who Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hei Hvordan fungerer dette igjen, er det slik at vi ikke får den i posten? Jeg har nemlig ikke fått min i posten, mens alle andre har det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Har du sagt ja til å bli e-aktør? Da får du den bare på nett.
rachel who Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2011 Ha ha, ikke i posen, men i posten. Ja det var det, har jeg sagt ja til det. Muligens. Det må jeg sjekke opp. Takker.
kontorstol Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Tror de kommer i konvolutt og ikke i en pose Måtte bare
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Tror de kommer i konvolutt og ikke i en pose Nja, husker jeg ikke helt feil så pleide faktisk selvangivelsen min å komme i en slags plastkonvolutt, man kan godt kalle det en pose Nå får jeg bare på nett, er e-aktør. Men vurderer å gjøre om på det etter årets fadese med altinn. :gjeiper:
kontorstol Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Nja, husker jeg ikke helt feil så pleide faktisk selvangivelsen min å komme i en slags plastkonvolutt, man kan godt kalle det en pose Nå får jeg bare på nett, er e-aktør. Men vurderer å gjøre om på det etter årets fadese med altinn. :gjeiper: Ikke ødelegg daaaa Kan vel stemme at den faktisk kom i sånn plast ja..
Tussilago_2 Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 kom i papirkonvolutt i dag... begynte å lure jeg også, pleier alltid å få den raskt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå