Gå til innhold

3 bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hilken kjole det er bruden har på seg??? Den var NYDELIG, akkurat sånn jeg vil ha! Er det noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns jeg såg at det var her de var for å finne dress til han, og kjolen hennes hang der. Kan jo se hvilke designere de har, så finner du kanskje kjolen etter å ha tittet på de forskjellige.

Skrevet

Er det noen som vet hilken kjole det er bruden har på seg??? Den var NYDELIG, akkurat sånn jeg vil ha! Er det noen som kan hjelpe??

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg kan hjelpe deg, bare send meg en PM eller noe. Fikk akkurat vite at det ikke var lov med salgsannonser her.. Sånn er det når en ikke setter seg inn i reglene...

Endret av Eli83
Skrevet

Svar meg her visst du er interessert, så kan jeg evt legge ut annonsen på finn igjen slik at du får sett flere bilder, og at evt handel går igjennom der ;)

Tror jeg hadde gjort det om jeg var deg, for det er ikke lov med salgs-annonser her på KG.

Da kan du heller sende linken til annonsen på PM til TS. (om TS slutter å være anonym)

Skrevet

Tror jeg hadde gjort det om jeg var deg, for det er ikke lov med salgs-annonser her på KG.

Da kan du heller sende linken til annonsen på PM til TS. (om TS slutter å være anonym)

Skrevet

Det var ikke meningen å gå i mot reglene.... Tenkte jeg bare skulle være til hjelp :/

Da må jeg forandre litt på teksten visst det går!

Skrevet (endret)

Det var ikke meningen å gå i mot reglene.... Tenkte jeg bare skulle være til hjelp :/

Da må jeg forandre litt på teksten visst det går!

Det går bra. :)

Ser du er fersk her, og da er det ikke så lett å vite alt.

Forresten. Velkommen til KG, Eli83. Håper jeg ikke har skremt deg bort herfra. :)

Tenkte bare jeg skulle tipse deg før innlegget ditt ble fjernet av en moderator.

------

Edit: beklager at jeg kuppet tråden din, TS! :sjenert:

*lister meg ut igjen*

Endret av Gyngehest
Skrevet

Hei hei og takk for det :) Den kjolen er av det spanske merket Pronovias, den heter Nalon og er en 2009 modell, jeg bestilte den fra en butikk i USA da jeg ikke kunne finne den i min str her i Norge. De hadde en som lignet på den på Eva brud i Trondheim. Men den var ikke like fin som min ;)Bare søk på pronovias og nalon på nettet så finner du den nok, lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei og takk for det :) Den kjolen er av det spanske merket Pronovias, den heter Nalon og er en 2009 modell, jeg bestilte den fra en butikk i USA da jeg ikke kunne finne den i min str her i Norge. De hadde en som lignet på den på Eva brud i Trondheim. Men den var ikke like fin som min ;)Bare søk på pronovias og nalon på nettet så finner du den nok, lykke til :)

Tusen takk for svar :) Hvilken str har du i kjolen da? Er de spesielle i str siden du måtte bestille fra USA?

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hvilken str har du i kjolen da? Er de spesielle i str siden du måtte bestille fra USA?

Jeg fant kun to slike kjoler, en i Lillestrøm som ikke var i min str og en i USA som var en str. 40, som jeg fikk sydd inn og lagt opp til en str 36/38. De er ikke spesielle i str nei:)

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke denne som ligger ute på finn? Eller er det flere Ingrid som har vært med på 3 bryllup...

Skrevet

Ja nå har jeg lagt den ut på finn. Jeg tenkte jeg skulle beholde den, men ombestemte meg, så den er til salgs ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...