AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Vi skal ha litt diverse mat, spekematen skal kun være et supplement til de som er mest kresne. Det er da alt av kjøtt, eggerøre, flatbrød og smør. Lurer så på, må jeg ha rømmegrøt ved siden av ??? Hva tenker dere?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Ditt bryllup, du bestemmer maten. Og da gjør du akkurat som du vil. Jeg er en av de som fint kan spise spekemat og f.eks. flatbrød UTEN rømmegrøt, selv om det også er godt sammen.
Anglofil Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Enig, det er dere som bestemmer maten. Mvh Yvonne Endret 30. mars 2011 av Yvonne
Gjest Spinell Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Så lenge dere ikke inviterer til spekemat og rømmegrøt er ikke rømmegrøten nødvendig. Det er ikke ofte en ser rømmegrøt på et koldtbord, og jeg er ikke vant til at spekemat må følges av rømmegrøt. Med alt det andre gode tilbehøret har man nok av ting å kombinere spekematen med.
tommeline Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Spekemat er naturlig tilbehør til rømmegrøt, men rømmegrøt er ikke nødvendig tilbehør til spekemat. Syns jeg! 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Har aldri blitt servert rømmegrøt til spekemat engang, jeg, så det tror jeg du kan ta helt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå