AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Utgangsmarsjen ja, den hadde ikke jeg tenkt på.... Hva er det vanlige her? Vi skal ha en artist, men hadde nå tenkt meg å bruke den under selve vielsen. Hva så med utgangsmarsjen? Hm........ kan organisten spille? og hva er vanlig at han spiller da?
monica86 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 artisten spiller under selve vielsen. utgangsmarsjen velger du selv hva du vil ha og som vanligst er det organisten i kirken som soiller den og inngangsmarsjen
Tullepia Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Utgangsmarsjen ja, den hadde ikke jeg tenkt på.... Hva er det vanlige her? Vi skal ha en artist, men hadde nå tenkt meg å bruke den under selve vielsen. Hva så med utgangsmarsjen? Hm........ kan organisten spille? og hva er vanlig at han spiller da? Organisten spiller som regel utgangsmarsjen. Du ringer kirkekontoret og ber om å få snakke med organisten slik at dere får avtalt alt av musikk. Organisten kan også hjelpe deg å finne musikere/solister hvis du ønsker det (dem må du betale ekstra for). Husk at all musikk i kirka skal godkjennes av organist og prest, så ikke nøl med å ta en telefon til dem og få ting avklart før programmet trykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå