AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hva kan man kombinere en jeansvest som denne med? Har prøvd flere ganger, men føler at jeg ikke får det ordentlig til. Jeg har akkurat denne vesten, og jeg tror kanskje den kan være litt stor, siden jeg føler jeg blir så firkantet når den er åpen. Ser det rart ut og hvordan kan jeg evt skjule det?
Nenyn Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Hvit tynn genser under og svarte bukser syns jeg er veldig fint Enkelt og pent til en slik vest
FantasDick Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Ville nok også prøvd vesten med hvit genser og sorte bukser (helst jeans). Tror også den kan funke til (sort) shorts, både søte og røffere kjoler, gjerne i lyse toner som beige og rosa.
Gjest Fikira Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 søk på bilder fra 90tallet...mer eller mindre akkurat det samme som er mote nå virker det som.
Nenyn Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Syns bare ikke du skal bruke en jeans i samme farge eller lignende farge, det blir blir aldri pent å matche stoff på den måten... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Syns bare ikke du skal bruke en jeans i samme farge eller lignende farge, det blir blir aldri pent å matche stoff på den måten... Syns ikke det blir spesielt pent selv heller, så kommer nok ikke til å kombinere det på den måten. Men vesten som jeg har ser ut som kan være for stor til meg. Ser det rart ut?
Nenyn Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Jeg syns vesten bør være tettsittene og ikke altfor stor. Kan fort bli litt "biker dronning" om den er for løs...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Jeg kan tenke meg at en hvit bukse og en litt fargerik topp kan se bra ut med den. Ikke enig i det hele tatt med at svart bukse eller shorts kan brukes med denne. Men enig i at det blir dumt å prøve med lignende stoff/lyseblå farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå