Line ♫ Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 jeg skal til paris i høstferien =D vet du om det er en topshop butikk der, og eventuellt hvor?
Gjest Marenn Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Har ei venninne som akkurat var i Paris, og hun hadde noen innkjøp fra Topshop med seg hjem iallefall
Gjest Marenn Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Det er ikke top shop i paris... hmm, da blander jeg sikkert topshop med en annen butikk med et lignende navn.
Stellia Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Har ei venninne som akkurat var i Paris, og hun hadde noen innkjøp fra Topshop med seg hjem iallefall Merkelig, siden Topshop ikke finnes i Paris.
Gjest Marenn Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Merkelig, siden Topshop ikke finnes i Paris. hehe, spurte henne i går om dette. Hun hadde vært innom Warzsawa en dag, siden de skulle fly via der, så de overnattet der en dag, og der har de topshop Trodde hun hadde løyet for meg en liten stund, tenkte det var merkelig å lyve om det, men jeg fant jo ut hvordan det var nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå