Gjest BabyBlue Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Har lyst på en lys eller "blond" eyeliner til våtkanten, helst godt pigmentert som holder lenge. Kritthvitt ser sikkert sykt ut, så vil ha noe som har et litt mer hudfarget preg over seg. Noen gode tips? =)
Jade Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med Isadora sin Inliner Kajal i fargen Blonde. Fås kjøpt på bl.a. Cubus. Men den er gått ut av produksjon, så vet ikke hvor lenge den er tilgjengelig. 1
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Bruker den hvite in-lineren fra isadora, men den sklir veldig fort av og legger seg i øyekroken. Tror det er penest når fargen ikke er helt hvit men off-white eller lys beige. Noen som vet om e bra en som er myk, men som likevel sitter?? Kan godt være et dyrt merke...
Yasi Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Jeg bruker en fra Dr. Hauschka som jeg er super fornøyd med. Den holder gjennom hele dagen, og det er ikke ofte jeg opplever det med prdoukter som skal sitte på våtkanten. Men den jeg har er fra limited ediotionen deres, så jeg vet ikke om den lenger er mulig å få tak i..
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Hvor kan man få tak i Dr. Hauschka? Har lest mye bra om den fra Isadora i "blonde", og håper den er å finne : (
Jade Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Jeg merket at Isadora sin svarte (er ikke så lett å se på den hudfargede) holdt seg mye lengre hvis jeg lot den tørke i et halvt minutt før jeg blunket. Leste tipset på Urban Decay sine produktsider om 24/7 glide-on eye pencil.
laperla Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Hei Jeg bruker også den fra Isadora i Blonde. Men så i Costume (?) at Chanel også har en variant. Den skal kjøpes neste gang. Dvs. om lenge. Den er jaggu drøy
MiamiNice Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Guerlain har en kjempefin som er heter Ivory 00. Er helt lys beige/elfenben. Sitter veldig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå