Gå til innhold

Utdrikningslagsliste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere laget liste til deres forlover over venner til utdrikningslaget?

Min forlover bor som sagt et stykke unna og hun har bedt meg lage en liste over hvem jeg vil ha med.

Det er jo greit for henne å få navn og nummer til alle sammen, men jeg føler liksom det legger litt press på henne at hun MÅ invitere alle som står på listen?

Jeg kan jo ikke utelukke noen i tilfelle hun har tenkt et lite utdrikningslag. Og hvor hun har tenkt å ha laget. Det kan jo bli både min fødeby og her jeg bor nå og da skulle man tro noen ikke kim alikavel.

Vil ikke at hun skal føle seg presset til å arrangere det større enn hun i utgangspunktet har tenkt.

Skal alt være "hysj hysj" eller er det noe jeg kan snakke med henne om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var forlover ba jeg om liste med navn på jenter på vår alder som var invitert. Dessuten fikk jeg en "nr 2" liste, med folk hun ellers likte. Så plukket jeg ut de som jeg hadde plass til . Dvs inviterte alle som var invitert, og noen ekstra som jeg valgte selv fra listen. hender jo at noen melder forfall. Vi var 12 stk.

Skrevet

Jeg skrev en liste med 10 navn til min forlover. Jeg kunne ha skrevet fler men jeg ønsker ikke ett stort utdrikkningslag. Forloveren min ba meg bare skrive en liste med navn . tlf nummer og adresse.

Etter det har alt vært hysj hysj. Jeg vet ikke hvem som kommer . når det er eller hva som skjer. Eller jeg vet det er iløpet av denne månden , så jeg venter i spenning. Men i dag var det hvertfall ikke.

Det kan være lurt å snakke med forloveren om hva hun har tenkt seg i forhold til antall og sånn men i bunn og grunn er dette din avgjørelse.

Skrevet

Jeg har gitt forlovern min navn+tlf på de jeg vil ha med på utrikningslaget mitt...

Skrevet

Min forlover ba om liste over dem jeg ville ha med

+ tlf.nr, adr. og mail.

Etter det har jeg ikke hørt noe, men vet når det skal være av praktiske årsaker :)

Skrevet

Jeg ville ha snakket med forloveren min om dette, så hun kjenner til dine tanker. Har vært forlover selv en gang og satte da opp "gjestelisten" sammen med bruden. Veldig kjekt, gjorde jobben min betraktelig lettere.

Skrevet

tror det er vanlig å hjelpe forlover med denne listen. jeg har også prøvd å hinte litt om ha jeg ønsker men da begynner hun bare å le og snakke det hele bort....

er så spent!

og gleder meg!

Skrevet

Har også gitt min forlover en navnliste over venner, tok meg også den friheten til å nummerere de med nr 1 og 2 etter hvem som betydde mest for meg at kom.

Har noen som jeg egentlig ikke har noe særlig kontakt med, men som blir sure hvis de ikke blir bedt (har satt nr. 2 på de :hoho: )

Skrevet

Jeg kommer til å skrive opp alle jeg vil ha med. Forloveren min kjenner meg så godt, at hun vet hvem de fleste er, iallefall gjennom omtale.

Det får bli opp til henne hvem som blir bedt.

Skrevet

men når skal jeg levere en slik liste uten å virke overivrig? vi har sermonien i juni.

tenkte forøvrig å levere en liste til min manns forlover også, slik at alt der kunne bli kjempeoverasskelse!!!

Skrevet

Det er hun selv som har bedt om en slik liste, og det er veldig lenge siden...........ooops, får vel kansje begynne å gjøre noe med det :oops:

Skrevet

Jeg gav ikke min forlover noen slik liste, og hun spurte meg heller ikke om det. Hun ordnet nemlig gjesteliste og telefonnummer gjennom min mann. Synes det var litt ålreit å slippe å skrive noen sånn liste, så jeg er glad hun ordnet det på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...