Gå til innhold

Gå ned i vekt ved og gå 5 km daglig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)Håper på noen gode råd her inne, jeg tenkte og begynne og gå til jobb, det er ca 5-6 km en vei. Noen som vet om dette alene kan føre til vektreduksjon? (selføvgelig med et helt greit kosthold ved siden av.)

Noen som har noen formeninger om dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt et sted i riktig retning! Kjempebra at du vil gjøre dette! Noe vektreduksjon vil du kanskje se, men det kan hende det går sakte. Prøver du å gå raskt eller jogge, evt at du trener litt utenom, vil du se større fremgang.

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette går fint =) Jeg gjør det samme.. og jeg går ned hver uke.. men jeg passer også på kostholdet =) Altså jeg spiser ikke for mye.. passer på mengdene. Spiser meg bare passelig mett, ikke studd. Lasagne og pizza er ikke lov i ukedagene her i gården. Da går det i kylling og fisk, bønner, litt potet, litt ris, og mye salat. TIl vanlig også ca 4 knekkebrød per dag, lager omelett med litt purre og skinke blandet inn.

Jeg er sikker på at du også får en forandring av å gå en god del =)

Skrevet

Jepp, jeg gikk ned bare ved å gå fire km hver dag :) Da slutta jeg med cola og spiste mindre potetgull også da. Hvis du har noen sånne usunne vaner du tror du kan kutte ned på hjelper det garantert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...