AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hei :)Håper på noen gode råd her inne, jeg tenkte og begynne og gå til jobb, det er ca 5-6 km en vei. Noen som vet om dette alene kan føre til vektreduksjon? (selføvgelig med et helt greit kosthold ved siden av.) Noen som har noen formeninger om dette ?
Tullepia Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Det er absolutt et sted i riktig retning! Kjempebra at du vil gjøre dette! Noe vektreduksjon vil du kanskje se, men det kan hende det går sakte. Prøver du å gå raskt eller jogge, evt at du trener litt utenom, vil du se større fremgang.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Ja dette går fint =) Jeg gjør det samme.. og jeg går ned hver uke.. men jeg passer også på kostholdet =) Altså jeg spiser ikke for mye.. passer på mengdene. Spiser meg bare passelig mett, ikke studd. Lasagne og pizza er ikke lov i ukedagene her i gården. Da går det i kylling og fisk, bønner, litt potet, litt ris, og mye salat. TIl vanlig også ca 4 knekkebrød per dag, lager omelett med litt purre og skinke blandet inn. Jeg er sikker på at du også får en forandring av å gå en god del =)
Dyreelskern Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jepp, jeg gikk ned bare ved å gå fire km hver dag Da slutta jeg med cola og spiste mindre potetgull også da. Hvis du har noen sånne usunne vaner du tror du kan kutte ned på hjelper det garantert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå