AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Skal gifte meg om et halvt år, og har ennå ikke bestemt meg for kjole.. Dvs har funnet drømmekjolen i brudesalong, men den var jo sååå dyr!! Vi har et smalt budsjett å følge, så jeg tenkte å finne kjolen min på ebay. Har lett etter kjolen *Ellis*, og har funnet den på alibaba.com og storeofhouse.com (kjemperimelig!), men så hører jeg så mye om uheldige kjøpere på ebay. Kjolen jeg vil kjøpe har nydelige swarovskikrystaller, men hvordan er kvaliteten på kjolen og hva kan jeg forvente av perlene/krystallene når kjolen ikke er 'ekte'? Off, et hjertesukk fra meg..! Skal, skal ikke.. Håper noen kan dele erfaringer eller gode råd med meg.
Tullepia Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Finnes mange rimelige Elliskjoler på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&keyword=ellis
Lulilelu Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Du må jo rett og slett få i gang en dialog med selger og spørre om alle de tingene du lurer på. Du kan evt. bestill fra begge selgerene og velge den fineste. Siden du kun har 6 mnd igjen så har du ikke tid til å bestille flere ganger om den første skulle bli misslykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå