Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Svarer deg etterpå Joyce :)

Trøøøøøtt! Jeg var nemlig ute på livet i går sammen med Lillefot og en felles venninne:) Sånn som vi kosa oss :) Rota meg i seng rundt halv 2,hehe, og T vekte meg 7 og ikke nok med det, men hun er skikkelig sur i dag :ler:

Åja, de merker når mamma helst skulle sovet til 11. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen og jeg har bryllupsdag på tirsdag, så vi feirer den litt i dag. T er hos besteforeldre og vi har vært på kino og sett Prometheus, den var bra, selvom jeg ikke er sånn kjempeivrig på science fiction. Nå har vi spist oss stappmette på indisk take away og skal bare slappe av resten av kvelden :) har forresten blitt tante igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mønster på meitai på Stoff&Stil, kom jeg på, tegnet av en på TI. :) Der er det jo instruksjoner og sånt. Så kan du evt sy litt lengre stropper og sånt etter hva du liker - jeg liker lange stropper og syr dem vel stort sett på ca 2,20 m. Stoffer kan du også kjøpe der. Jeg foretrekker etterhvert linstropper (bruk i tilfelle , men de har (11 wales) som kan brukes også. Kord er dog litt mer knot å sy. Triste farger på den, også. Utenom stroppestoff trenger du pyntestoff til panel, jeg bruker gjerne å ha den ene panelsiden i stroppestoffet, og noe litt kraftig stoff å ha mellom for å gjøre den stødig og solid. Padding til stroppene om du vil ha det, jeg har brukt billige fleecetepper som jeg har klippet opp i passe brede strimler. Knapper til å feste sovehette om du skal ha avtakbar sådan. er det også instruksjoner, men ikke mønster som sådan. Dog vet jeg ikke om du trenger mønster, egentlig, du kan jo bare tegne av fasongen på Cinderellaen og gjøre det høyere/bredere så det passer til T. :) Jeg vet heller ikke hvor stor den S&S-meitaien er...

Haha, jeg har også funnet nøkkelen til vektnedgang - å spise melkefritt. ;) Cluet er jo at jeg ikke rekker å spise, for jeg har ikke funnet meg så mange kjappe alternativer uten melk enda, og er i tillegg litt matlei, så jeg har ikke lyst på brødskiver. Har gått ned en kilo på 3 dager... Men morgen-supermat-shaken min må jeg ha!

Hurra for Bee! Og hurra for lang tur i sola. Høres deilig ut! Her regner det i dag, så jeg holder meg inne...

Tørre frokostblandingting er en slager, ja. :ler: Havrefras er stadig pop her i huset, sammen med All-Bran. Hender hun slår til med litt yoghurt på, men som regel ikke. ;)

:klemmer:

Takk for tips. Jeg skal ta meg en tur på Stoff&Stil og myse litt :Nikke:

Hehe, men det er jo slitsomt å ikke få i seg nok mat også. Har du funnet noen alternativer? morgen-supermat-shaken din hvordan lager du den? :)

------------------------

Åååå nei, jeg har forelsket meg i lilla Brio Go med hvitt understell :ler: Men mannen blånekter :fnise:

I dag har vi to års bryllupsdag, det er helt underlig at det allerede har gått to år :strix: I går var det to år siden jeg testet positivt med T også, så rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Jeg skal ta meg en tur på Stoff&Stil og myse litt :Nikke:

Hehe, men det er jo slitsomt å ikke få i seg nok mat også. Har du funnet noen alternativer? morgen-supermat-shaken din hvordan lager du den? :)

------------------------

Åååå nei, jeg har forelsket meg i lilla Brio Go med hvitt understell :ler: Men mannen blånekter :fnise:

I dag har vi to års bryllupsdag, det er helt underlig at det allerede har gått to år :strix: I går var det to år siden jeg testet positivt med T også, så rart!

Rop ut om du skal sy den S&S-meitaien, da, det er noen mangler ved mønsteret, har jeg hørt. :)

Det kommer seg med maten! Mye vane... Morgenshaken min har 2 ts lecitin, 1-2 ts rice bran, 1 ts activated barley og 1 ts Phyto Carrot i ca 60/40 eplejuice+vann. Oppi en shaker. :) Også brukes den til å svelge 3 chlorella-tabletter. Prøvde meg med litt mer greens i i går, men lurer på om det var det som gjorde at Snorkfrøken fikk vondt i magen...

Bilde av vogna? Høres fiiint ut!

Gratulerer masse med bryllupdagen! :strix:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke dy meg, nå er denne herlige saken bare min :strix: Jeg ble så forelsket og bare måtte ;)

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rop ut om du skal sy den S&S-meitaien, da, det er noen mangler ved mønsteret, har jeg hørt. :)

Det kommer seg med maten! Mye vane... Morgenshaken min har 2 ts lecitin, 1-2 ts rice bran, 1 ts activated barley og 1 ts Phyto Carrot i ca 60/40 eplejuice+vann. Oppi en shaker. :) Også brukes den til å svelge 3 chlorella-tabletter. Prøvde meg med litt mer greens i i går, men lurer på om det var det som gjorde at Snorkfrøken fikk vondt i magen...

Bilde av vogna? Høres fiiint ut!

Gratulerer masse med bryllupdagen! :strix:

Nå har jeg jo kjøpt ny MT, men vil prøve å sy også. Da skal jeg rope ut :Nikke:

Har bestilt Phyto Carrot nå jeg også og Stevia Berry, jeg skal lage sunn Fun Light :hoppe:

Får i meg lecitin, aktivated barley og rice bran daglig og mener selv jeg merker forskjell både på humør og hud og hår :Nikke: råkakao får jeg stort sett i meg daglig, gjerne i smoothie eller raw sjokolademelk, men når det gjelder rå sjokolade så sliter jeg fremdeles med at de blir for sterke for meg, så nå har jeg snust rundt etter oppskrifter og tenker å prøve en som inneholder cashewsmør neste gang :Nikke:

Her er bilde av vogna, fiiiiiiin!

Tusen takk :hug:

Gratulerer med bryllupsdagen! :klemmer:

Tusen takk :klemmer:

Håper du og din lille familie har det bra :)

Åh, den var nydelig! :rodmer:

Ja, ikke sant? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiine Bebinæren! :hjerter: De er så fine, og utrolig gode å bære i! En venninne av meg har en, og jeg er litt misunnelig. Men så har hun ikke mer igjen av de stoffene den er laget av, og jeg vil ha en liiiik... :ler:

Lurt å prøve med nøttesmør i sjokoladen. Men det handler nok litt om tilvenning også, tror jeg. Husker jeg syntes råsjokolade var veldig mørk og bitter til å begynne med, men ikke nå lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var lille skravla og jeg var på farten med Mazilla og S, veldig koselig :) Og før vi møtte de så måtte jeg innom et senter og hente sitteputa til sportsvogna, og der, bam! fant jeg Brio Go på tilbud, jeg dånte litt, men bare litt. Svelget hardt og snudde ryggen til og gikk ut av butikken! Grunnen var fordi de kun hadde utstillingsmodellen igjen, i grått med svart understell og jeg syns det er litt fargeløst og trist, dessuten vil jeg ha lilla og hvit vogn, oog dessuten skal vi ikke ha sportsvogn, men trille :nigo:

I dag har det vært skikkelig godvær her, så vi har gått en lang tur, dog ble den veldig lang på slutten, da vesla slo seg helt vrang og brølte av sine fulle lungers kraft, heldigvis hadde jeg bestikkelser med, jeg lærte nemlig av tirsdagens tur da jeg ikke hadde med bestikkelser, den turen ble veldig lang, da vi gikk forbi vannet ville hun bade nemlig, og ble dypt ulykkelig når hun ikke fikk lov, men i dag, hah, druer er løsningen på alt :ler:

Mazzi: Jeg fant forresten havrefras i vogna til T, den må ha hoppet over i går :fnise:

Og ja, mannen min har kjøpt ny juicepresse til meg etter at min gamle røyk, hurra, nypresset juice her kommer jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! :ler: Når du sier det, så har den havrefrasen en tendens til å formere seg, virker det som. Dukker opp overalt.. I forgårs fant S en utenfor garasjen. Den gikk rett i munnen før jeg rakk å reagere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tusle!

Bebinæren var kjempefin, har akkurat fått meg en slik (lilla) jeg også.. Men bruker mest sjalet nå når lillemor er såpass liten. Men veldig fint bæretøy!

Liker vogna kjempegodt også, brio go var absolutt en av favorittene mine (selv om det ikke ble den). Regner med dere blir godt fornøyde med den. fiiiine farger ;)

Har du boka supersmoothies av superdamene? Anbefales! Har fått meg en favorittsmoothie der med lecithin, acivated barley, rice bran, råkakao, kokosolje og udos choice (pluss banan, eplejuice, vann og vaniljepulver) og den er sabla god :gjeiper: *slurp* Drikkes i skrivende stund. nettopp handla AB og RB, og merka en god effekt på energinivå og blodsukker, følte meg mye mindre snopesyk etter å ha spist den. Hvilket er bra.

Fikk juicemaskin til jul, men har enda ikke prøvd den (i alt kaos med graviditet, flytting og baby). Har du noen juicetips/blandinger å komme med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!

Har ei lita tulle med 40.7 i feber, jeg :( Håper hun blir bedre av paraceten i løpet av en' time, ellers blir det legevakta for oss..

Kun en' uke igjen til jeg har ferie, så da kan vi endelig finne på noe igjen :) Blir nok en del kjøring av flyttelass for oss, men litt venninne/baby-tid må jeg ha :)

Ha en fin helg!

PS: du er råflink! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Skal si jeg har hatt en real sommerferie fra boka mi. T har begynt i barnehagen og det har gått over all forventning. Hun skravler som en foss nå. Favorittene er "se på mæ" og "æ he bæsja", sistnevnte er stort sett falsk alarm :fnise:

Og ja, jeg har tatt en voksen og kjempeskummel avgjørelse. Mer om det siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at det går bra med barnehage! Artig når de små begynner å prate :)

Spent på voksen-avgjørelsen du har tatt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...