Gjest agurk Skrevet 1. november 2003 #1 Del Skrevet 1. november 2003 Må forloveren være fylt atten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. november 2003 #2 Del Skrevet 1. november 2003 Ja. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #3 Del Skrevet 1. november 2003 Ja de må nok det for å kunne skrive under på ærklæringene. Våre forlovere holder seg heldigvis godt over aldersgrensen: 32 og 46 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 1. november 2003 #4 Del Skrevet 1. november 2003 Tenkte litt på søstersen på 17 sjø, men da får det heller være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #5 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg skulle vært forlover som sekstenåring, men det fikk jeg ikke. Så en annen skrev under papirene, mens jeg hadde forloverrollen i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå