Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg er en jente på 22år som er lei av singellivet. Jeg syns det er vanskelig og finne "ordentlige" gutter som er ute etter seriøst forhold. Jeg har hørt litt om dating på nett. Men er jeg litt for ung? ser etter gutter i aldersklassen 23- 28 år. kom gjerne med gode historier fra nettdating.Og hvem nett side som er best for unge. For er veldig usikker på om jeg skal lage meg en profil.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er folk på nett i alle aldre så det er ikke noe problem :) På nett kommer du nok til å få mye respons men det er jo en del som kun er ute etter sex der og som på byen. Så det er egentlig opp til hvor mye tid du vil bruke på det. Anbefaler å treffe de du finner interessante noenlunde raskt, ingen poeng i å sitte å chatte i måneder bare for å treffe hverandre en gang og se at dere ikke eier kjemi.

Skrevet

Jeg har flere venninner (og en kompis av mannen også, faktisk) som har møtt personen i sitt liv på nettet. Felles for de alle i dag er at de er etablert i samboerforhold eller gift og/ eller har fått barn.

De kysset nok mange frosker på sin vei dit de er nå, men hadde jeg selv blitt singel i dag, hadde jeg også datet på nett, uten tvil.

Vet ikke hvilke sider som er "best", men det er nok folk i alle aldersgrupper overalt. Lykke til :goodbye:

Skrevet

Kan anbefale sukker.no, der kan du lage deg profil gratis pluss at det er folk i alle aldersgrupper der. Var der jeg møtte min prins :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...