Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe enten crosstrainer (elipsemaskin) eller steppmaskin. Jeg har ikke råd til å kjøpe begge, så derfor lurer jeg på hvilken maskin som er best for kroppen? Da spesielt for rumpe og lår? Noen som vet hvilken som er best? :) Eller er det samme hvilken jeg kjøper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kjøpe en av de når du kan trene rompe og lår gratis;)

knebøy er en fin ting da.tar rompe og lår.gjort det selv og ga resultater.

Skrevet

Jeg vil kjøpe enten crosstrainer (elipsemaskin) eller steppmaskin. Jeg har ikke råd til å kjøpe begge, så derfor lurer jeg på hvilken maskin som er best for kroppen? Da spesielt for rumpe og lår? Noen som vet hvilken som er best? :) Eller er det samme hvilken jeg kjøper?

Ellipsemaskin er mer allsidig og du får trent med hele kroppen. For å stramme rumpe og lår er det bedre å satse på målrettet styrketrening der du tar knebøy og utfall.

Skrevet

hvorfor kjøpe en av de når du kan trene rompe og lår gratis;)

knebøy er en fin ting da.tar rompe og lår.gjort det selv og ga resultater.

Hater å gjøre Knebøy. Blir lei med en gang og synes det er kjedelig

Jeg og en venninne skal kjøpe en sammen. Så det blir ikke så dyrt.Har funnet noen billige på nette.Vi er bare usikker på hvilken maskin vi skal velge.

Gjest Spinell
Skrevet

Helt OT, men jeg leste overskriften feil så det ble "Hva er best, croissanter eller stepmaskin?" :fnise:

Jeg er ikke i tvil om at jeg ville valgt croissanter på kort sikt, mens jeg uten tvil tror at stepmaskinen er bedre enn croissantene på langt sikt...

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Stepmaskin er best om du _bare_ vil trene lår og rumpe. Men tror ikke egentlig at ellipsemaskina gjør så veldig mye dårligere jobb.

Skrevet

Hater å gjøre Knebøy. Blir lei med en gang og synes det er kjedelig

Jeg og en venninne skal kjøpe en sammen. Så det blir ikke så dyrt.Har funnet noen billige på nette.Vi er bare usikker på hvilken maskin vi skal velge.

Av og til er trening kjedelig, rett og slett. Vil man nå målene en har satt seg må man bare bite tennene sammen og utholde det kjedelige.

Nå er det ikke slik at du skal stå og ta knebøy en time, men ta 12x3 repetisjoner. Det er overkommelig.

• Liker 1
Skrevet

Av og til er trening kjedelig, rett og slett. Vil man nå målene en har satt seg må man bare bite tennene sammen og utholde det kjedelige.

Nå er det ikke slik at du skal stå og ta knebøy en time, men ta 12x3 repetisjoner. Det er overkommelig.

Må da være andre ting man kan gjøre enn å ta knebøy. Kan virkelig ikke tenke meg noe verre trening å gjøre enn knebøy.

AnonymBruker
Skrevet

Løpe/gå mye i trapper og løpe/gå mye i oppoverbakker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...