Gjest KateW Skrevet 30. mars 2011 #21 Skrevet 30. mars 2011 Forøvrig, skal dere gjøre slike ting, kjenn mannen deres godt. Jeg sto opp en morgen, ikledte meg forkle og høye hæler og ikke noe mer, og stekte pannekaker. Mannen ble strålende glad han, for maten. Han var så lite fungerende på tom mage, at han ikke så at jeg var naken en gang, jeg har aldri følt meg så teit. 2
Gjest norah Skrevet 30. mars 2011 #22 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hm....her i gården er det relativt enkelt. Trenger ikke vaske biler, eller ha på meg avansert undertøy. Enten er han med, eller så er han ikke med. Sånn går det når man aldri får et nei Men, han synes det var veldig sexy når jeg spurte om vi skulle se på The Wire.....snakk om alternativt tenningsmønster.... Endret 30. mars 2011 av norah
Gjest Marihøna Skrevet 30. mars 2011 #23 Skrevet 30. mars 2011 Forøvrig, skal dere gjøre slike ting, kjenn mannen deres godt. Jeg sto opp en morgen, ikledte meg forkle og høye hæler og ikke noe mer, og stekte pannekaker. Mannen ble strålende glad han, for maten. Han var så lite fungerende på tom mage, at han ikke så at jeg var naken en gang, jeg har aldri følt meg så teit. hehehe tøft! Min er ikke sulten om morgenen. Så kanskje jeg burde prøve det. Takk for tipset
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #24 Skrevet 30. mars 2011 Men, han synes det var veldig sexy når jeg spurte om vi skulle se på The Wire.....snakk om alternativt tenningsmønster.... Spesielt!
Nenyn Skrevet 30. mars 2011 #25 Skrevet 30. mars 2011 Mannebeienet her er rimelig enkelt. Ordet sex er nok til å få meg dratt inn på soverommet og selv sier han når jeg spør om hva han syns er sexy og hva jeg kan gjøre for at han skal synes det er spennende : er det ikke spennende nok at du ligger naken da???
Gjest norah Skrevet 30. mars 2011 #26 Skrevet 30. mars 2011 Spesielt! Haha! Ja? Overraskende mange menn som blir veldig gira når man viser seg å ha felles smak i musikk/film/øl/litteratur/evt sport. Blir i verste fall ei kul venninne og i beste fall masse sex Kanskje de drømmer om ei som er gira på fotballkamp og avslutter hjemme med øl og blowjob.(Kate? er ikke dette dine favoritter om jeg har forstått riktig? ) Men ved direkte spørsmål svarte han altså det jeg mistenkte; minst mulig klær ut, og/eller uten BH, og frekk berøring. Altså, ikke undertøy.
Gjest tits4theworld Skrevet 30. mars 2011 #27 Skrevet 30. mars 2011 Dele en middag der det hun har på overkroppen avslører at hun ikke har på seg bh og en så vidt skimter brystvortene. Det flyter min båt!
Gjest Mann 43 Skrevet 30. mars 2011 #28 Skrevet 30. mars 2011 Pupper som nesten ramler ut av genser/bluse!!!!
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #29 Skrevet 30. mars 2011 Overraskende mange menn som blir veldig gira når man viser seg å ha felles smak i musikk/film/øl/litteratur/evt sport. Kunne ikke brydd meg mindre. Hvis du ikke bor på kjøkkenet, har lagt fra deg barnslige greier som å snakke med andre menn, og ikke tar hovedansvaret for husholdningen er du ingen skikkelig kvinne i min bok! All spenning jeg trenger får jeg fra charterfeber og Allsang på grensen.
Gjest norah Skrevet 30. mars 2011 #30 Skrevet 30. mars 2011 Kunne ikke brydd meg mindre. Hvis du ikke bor på kjøkkenet, har lagt fra deg barnslige greier som å snakke med andre menn, og ikke tar hovedansvaret for husholdningen er du ingen skikkelig kvinne i min bok! All spenning jeg trenger får jeg fra charterfeber og Allsang på grensen. Nå fikk jeg alvorlig lyst på deg. Dersom du bruker truse istedetfor boxer, helst ikke leser annet enn VGs overskrifter og stemmer Demokratene i tillegg kommer jeg sporenstreks hjem til deg, lover å helt ligge musestille slik alle respektable kvinner bør
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #31 Skrevet 30. mars 2011 Slanke,tynne damer (For mye opp i vekt = forhold slutt) Høye damer.Min 1,70cm Pene og søte.(må ta vare på hud og kropp) Dama må har masse!!! hår på musa:-)(Veldig viktig) Liker og komme i alle hull på dama:-) Sex hver dag.
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #32 Skrevet 30. mars 2011 Nå fikk jeg alvorlig lyst på deg. Dersom du bruker truse istedetfor boxer, helst ikke leser annet enn VGs overskrifter og stemmer Demokratene i tillegg kommer jeg sporenstreks hjem til deg, lover å helt ligge musestille slik alle respektable kvinner bør Dressmann selger hvite 10-packtruser med BMW logoen på. Stemmer?, politikk skal jeg begynne å følge når dem slutter å stikke sugerøret i skattepenga mine som JEG har jobba og slitt for. "Respektable kvinner" - Pføy, finn 1 feil?
Gjest norah Skrevet 30. mars 2011 #33 Skrevet 30. mars 2011 Dressmann selger hvite 10-packtruser med BMW logoen på. Stemmer?, politikk skal jeg begynne å følge når dem slutter å stikke sugerøret i skattepenga mine som JEG har jobba og slitt for. "Respektable kvinner" - Pføy, finn 1 feil? Sukk....når du harselerer med FRPhenvisninger får jeg jo faktisk lyst å ligge med deg på ordentlig....
Gjest SnakeOil Skrevet 30. mars 2011 #34 Skrevet 30. mars 2011 Sukk....når du harselerer med FRPhenvisninger får jeg jo faktisk lyst å ligge med deg på ordentlig.... Hey! Get a room you two!
Gjest norah Skrevet 31. mars 2011 #35 Skrevet 31. mars 2011 Hey! Get a room you two! Næh! (blir fler enn to i det rommet der) Synes å huske tråder hvor du kommer med et par unevnelige fremgangsbeskrivelser og slettes ikke har klaget over liknende digresjoner...men greit - jeg skal gi meg selv et smekk på bakenden og ta meg sammen Da skal jeg for min del konkludere med å sitere Rema 1000: med menn er det enkle ofte det beste; Innfør hyppig feiring av "Triple-B day"(beef, beer and blowjob). Enkelt og greit!
Gjest MikeWaters Skrevet 31. mars 2011 #36 Skrevet 31. mars 2011 Da skal jeg for min del konkludere med å sitere Rema 1000: med menn er det enkle ofte det beste; Innfør hyppig feiring av "Triple-B day"(beef, beer and blowjob). Enkelt og greit! IØF-dag tenker jeg vi sier (indisk, øl og full pakke)
edderkoppdame Skrevet 31. mars 2011 #37 Skrevet 31. mars 2011 en gang jeg ble lei av en krangel jeg og samboeren min hadde, begynte jeg å suge ham. Det likte han så godt at han gikk og vasket badet etterpå for første gang, og jeg fikk en hårstyling med på kjøpet:)
Gjest Katten. Skrevet 31. mars 2011 #38 Skrevet 31. mars 2011 IØF-dag tenker jeg vi sier (indisk, øl og full pakke) Sleng på en Sørlandschips (den grønne) og jeg er fornøyd!
Gjest SnakeOil Skrevet 31. mars 2011 #39 Skrevet 31. mars 2011 Næh! (blir fler enn to i det rommet der) Synes å huske tråder hvor du kommer med et par unevnelige fremgangsbeskrivelser og slettes ikke har klaget over liknende digresjoner...men greit - jeg skal gi meg selv et smekk på bakenden og ta meg sammen Neida, bare kjør på, men klarte selvfølgelig ikke å dy meg denne gangen (det er egne interessegrupper for self-spank lovers på internett btw) Aaaaaaki, da skal jeg holde munnen i resten av denne tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå