AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Hei. Hva liker dere menn? Hva tenner dere på? Jeg spør fordi jeg er i et forhold som er fantastiskt bra. Så jeg ønsker å gjøre litt extra for min kjære innimellom Jeg er noe utafor når det gjelder romantikk og å forføre. Men jeg er ikke vanskelig å be selv, min kjære trenger bare å flekse litt på overarm-muskelen og jeg er med. Det er jo ingen hemmelighet at mange menn liker å se på en vakker kvinne i bikini som vasker en tøff bil. Blond/brunette and big titts og veldreide hofter. Eller et show med Flaunts i fra The Full Throttle Saloon osv. I virkeligheten så er ikke alle slik hjemme i stua. Vi er av alle fasonger og det er ikke alle som kan skli rett inn i "show-rollen" ikledd skinn-bh og hipster Så hva ønsker du at dama di skal gjøre for deg hjemme i stua? Håper på mange spennende svar her Det kan være det er et innlegg om dette fra før av, men jeg fant det ikke sån umiddelbart.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Damer med store bryst og rumpe. Type ebony bare hvit. Det er nok forskjellig fra person til person. De fleste liker nok store patter, men noen tenner på små. Jenter som ikke er sjenerte i senga og som stønner. Viser at de nyter med i fulle drag.
Cervecaqueen Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Akkurat den sengedelen er under kontroll Tenker mer på hva vi kan gjøre FØR senga. Forføring. Er å sprade rundt i sexy undertøy forbi sofaen nok?
Gjest m Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Casual fristelse, at fruen viser seg frem i hjemmekoselig antrekk, slik mange jenter er flinke til fra før.
Gjest m Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Litt slitt treningstøy, jobbebukse feks, som gjør det lett å smyge en hånd ned i trusa. Gjerne en trang utvasket t-skjorte som viser litt hud.
Gjest m Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 feilretting: Litt slitt treningstøy, joggebukse feks, som gjør det lett å smyge en hånd ned i trusa. Gjerne en trang utvasket t-skjorte som viser litt hud.
Gjest SnakeOil Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 (endret) For min del er det nok at dama tripper rundt i tights og en sexy liten tskjorte eller noe. Trenger ikke være stivpynta som et juletre med blonder og sånt for min del, dama jeg er sammen med er stort sett sexy fra alle vinkler, selv når hun ligger på sofaen å kikker på tv. Synes jeg... Endret 30. mars 2011 av SnakeOil 2
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Det er jo ingen hemmelighet at mange menn liker å se på en vakker kvinne i bikini som vasker en tøff bil. Nok en påminnelse på at jeg ikke er som mange menn, sukk! 1
edderkoppdame Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Damer med store bryst og rumpe. Type ebony bare hvit. Det er nok forskjellig fra person til person. De fleste liker nok store patter, men noen tenner på små. Jenter som ikke er sjenerte i senga og som stønner. Viser at de nyter med i fulle drag. Patter? Er det kvinner eller bikkjer du snakker om? 1
Gjest Marihøna Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Nok en påminnelse på at jeg ikke er som mange menn, sukk! Vedkommende skriver nå "mange menn," ikke alle menn. Hva liker du da?
Gjest LOGAN Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Patter? Er det kvinner eller bikkjer du snakker om? hehe - patter!!
Kamikatze Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Enig med fjerde siste taler. Jeg er heller ikke særlig interessert i biler og bikinier. Endret 30. mars 2011 av Kamikatze
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #13 Skrevet 30. mars 2011 Vedkommende skriver nå "mange menn," ikke alle menn. Hva liker du da? Sex, drugs and rock'n'roll Foretrekker sexy undertøy framfor bikini, og vaske bilen gir meg ikke så mye mer enn en ren bil.
Kamikatze Skrevet 30. mars 2011 #14 Skrevet 30. mars 2011 hehe - patter!! Ja? Det er det samme som daier, bare mye lengre...
Gjest LOGAN Skrevet 30. mars 2011 #15 Skrevet 30. mars 2011 Ja? Det er det samme som daier, bare mye lengre... uansett gøy for meg :gjeiper:
Gjest KateW Skrevet 30. mars 2011 #16 Skrevet 30. mars 2011 Nok en påminnelse på at jeg ikke er som mange menn, sukk! Jeg kan godt vaske bilen din, Mike, i bikini...
Gjest LOGAN Skrevet 30. mars 2011 #17 Skrevet 30. mars 2011 Sex, drugs and rock'n'roll Foretrekker sexy undertøy framfor bikini, og vaske bilen gir meg ikke så mye mer enn en ren bil. det er nok mange som er enig der - min samboer bl. a..
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2011 #18 Skrevet 30. mars 2011 Jeg kan godt vaske bilen din, Mike, i bikini... Hvis du tar begge, kan du få lov til å gjøre det uten noe på
Gjest Mann på 46 Skrevet 30. mars 2011 #20 Skrevet 30. mars 2011 Hei. Hva liker dere menn? Hva tenner dere på? Jeg spør fordi jeg er i et forhold som er fantastiskt bra. Så jeg ønsker å gjøre litt extra for min kjære innimellom Jeg er noe utafor når det gjelder romantikk og å forføre. Men jeg er ikke vanskelig å be selv, min kjære trenger bare å flekse litt på overarm-muskelen og jeg er med. Det er jo ingen hemmelighet at mange menn liker å se på en vakker kvinne i bikini som vasker en tøff bil. Blond/brunette and big titts og veldreide hofter. Eller et show med Flaunts i fra The Full Throttle Saloon osv. I virkeligheten så er ikke alle slik hjemme i stua. Vi er av alle fasonger og det er ikke alle som kan skli rett inn i "show-rollen" ikledd skinn-bh og hipster Så hva ønsker du at dama di skal gjøre for deg hjemme i stua? Håper på mange spennende svar her Det kan være det er et innlegg om dette fra før av, men jeg fant det ikke sån umiddelbart. Trenger ikke mer enn at hun tar en hånd på meg nedentid, kysser meg litt og sier: skal ikke vi?......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå