AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har visst helr glemt hvordan 16-20 varmegrader kjenners ut...Alt for lenge siden! Hvilke klær pakker man?
Gjest Consensio Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Ikke vinterklær, men ha gjerne med en tynnere jakke. 16-20 grader for meg er en bukse, tynnere overdel og en tynn jakke i tilfelle det blir litt småkjølig/blåser litt surt.
missLynch Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ja det var noe sånt jeg tenkte, også. Det kan slå litt begge veier- at det enten blir shortsvær i solen, eller at vinden blir skikkelig sur. Kinkig temp, det der! Vi skal til Sør-Europa (Frankrike) om noer uker, vi også. Endret 30. mars 2011 av missLynch
kontorstol Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Kommer vel litt an på hva slags ferie du skal på... Backpacking, fjellturer, byferie, strand?
Mixelite Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Jeg har visst helr glemt hvordan 16-20 varmegrader kjenners ut...Alt for lenge siden! Hvilke klær pakker man? Hvor skal du? Jeg har vært i Hellas på denne tiden og gått i bikini i solskinn, samtidig som jeg har hatt godt med tøy på meg på kveldstid. 16-20 varmegrader betyr jo ikke at det er så varmt på natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå