AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Betaler man toll på sko? Mener å ha lest at man ikke gjør det...? Noen rutinerte web-shoppere her som greier å hjelpe meg med å finne en side hvor man kan kjøpe Crocs til barn a la dette, og som sender til Norge? (Denne nettbutikken gjør ikke det)
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Nei, du betaler ikke toll på sko. Men du betaler jo norsk MVA som jo er på 25%... I tillegg tar posten et gebyr for mva-behandlingen på mellom 100-250.
Gjest Heloise Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Kommer vel an på hvor du kjøper ifra. Jeg handler sko på nettet fra schuh.co.uk, og har opplevd toll en gang. Det er jo i EU (England) så det er derfor. Men kun opplevd det en av 6 ganger.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Jeg handler alltid Crocs herfra. Utelukkende gode erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Jeg handler alltid Crocs herfra. Utelukkende gode erfaringer! Der fant jeg skoene også, ja! http://www.taylorshoes.com/p-1546-kids-gabby.aspx Men hvordan er det med størrelsene? Hvis jeg skal ha hhv 33 og 35, hva bestiller jeg da? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå