Gjest agurk Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Joda nå har vi satt dato til brylluppet og det er bare en og en halv mnd til! :o 13 desember blir det. Var faktisk bare da det passa før sommeren.. Jaja, men vi skal ha det så lite alikavel at det går bra, ble bare litt stressa akkurat nå..
Snorkie Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Lykke til med forberedelser og bryllup :D
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Lykke til Det blir nok kjempebra. Skulle nesten ønske det var meg som hadde så kort tid igjen........men må nok smøre meg med tålmodighet
Gjest agurk Skrevet 1. november 2003 #5 Skrevet 1. november 2003 Ja det er ikke lenge til nå! Gleder meg så masse, at jeg nesten skulle ønske tiden kunne gå enda fortere, men da sliter jeg.. Gifte meg i en gammel joggedress da..
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #6 Skrevet 1. november 2003 .. Gifte meg i en gammel joggedress da.. Går nok bra skal du se. Det er bare å hive seg på å begynne letingen etter kjole.......hvis du ikke allerede har ordnet det? Kommet ut av det med hvem som har vist frem kjolen sin her :oops:
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #7 Skrevet 1. november 2003 Lykke til med planleggingen. Men du har ikke veldig god tid egentlig. Men mye kan gjøres på kort tid.
Gjest Madley Skrevet 1. november 2003 #8 Skrevet 1. november 2003 Lykke til! Det går sikkert kjempefint! Synes du det blir my å holde orden på for deg alene så har du sikkert noen flinke venner eller slektninger som kan hjelpe deg:)
ringblomst Skrevet 2. november 2003 #9 Skrevet 2. november 2003 Lykke til med planleggingen! Man får til alt man vil få til .
Gjest agurk Skrevet 2. november 2003 #10 Skrevet 2. november 2003 Skal jo bare ha ett lite bryllup så det er ikke såå mye som må ordnes da. Er vel hlst det vi skal ha på oss, og det vi skal spise Og fotograf og ringer og.. Uff nei, nå kom jeg på altfor mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå