Gjest kvinne Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei, jeg har hatt en slags pulevann en stund. Han poengterte i begynnelsen at dette bare var sex og at jeg ikke måtte tenke at det var mer enn det. Så har vi holdt på en stund, men de siste gangene har det vært mer passion, kyssing og kos. Tyder det på at han begynner å tenke annerledes eller er det sånn det blir når man han holdt på en stund? Tenker jo at det er typisk jenter som lar seg rive med, men kan ikke gutter også det??? Blir jo forvirret av å lese diverse innlegg her. Vil ikke begynne å spørre han, vil ikke ødelegge noe nå..
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Hei, jeg har hatt en slags pulevann en stund. Han poengterte i begynnelsen at dette bare var sex og at jeg ikke måtte tenke at det var mer enn det. Så har vi holdt på en stund, men de siste gangene har det vært mer passion, kyssing og kos. Tyder det på at han begynner å tenke annerledes eller er det sånn det blir når man han holdt på en stund? Tenker jo at det er typisk jenter som lar seg rive med, men kan ikke gutter også det??? Blir jo forvirret av å lese diverse innlegg her. Vil ikke begynne å spørre han, vil ikke ødelegge noe nå.. Jeg har ikke pulevenninne. Jeg har utrolig deilig kjæreste Men jeg tenker litt om dere. Pga av det som står mellom linjene. Det virker som om du er glad i gutten, og det ser ut som om han er glad i deg. Det ødelegger jo pulevennkonseptet. Dere er liksom ikke der lenger. Da er det greiest at du sier i fra at du ikke vil være pulevenn lenger, fordi du liker han for godt og begynner å få kjærestefølelser. Da har han to valg, som begge er bedre enn den uklare situasjonen dere er i nå. Enten så får han kutte ut, eller så blir det bryllup (evt. fast kjærliget ).
Gwen Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Gutter er kompliserte på den måten. Hvis han ikke har SAGT at han har forandrede følelser, så har han neppe det. Gutter kan lett ha passion og være intense uten å ha følelser. Jeg snakker av erfaring. Men om du vil ha forhold, og ikke bare pule, så må du alltid være ærlig om det! Ikke lat som om du vil noe du ikke vil, vær frampå med hva du vil, hvis han ikke vil være med på det, gå til neste gutt som er verdt tida di heller.. 2
Gjest gjest Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Gutter er kompliserte på den måten. Hvis han ikke har SAGT at han har forandrede følelser, så har han neppe det. Gutter kan lett ha passion og være intense uten å ha følelser. Jeg snakker av erfaring. Men om du vil ha forhold, og ikke bare pule, så må du alltid være ærlig om det! Ikke lat som om du vil noe du ikke vil, vær frampå med hva du vil, hvis han ikke vil være med på det, gå til neste gutt som er verdt tida di heller.. Gutter sier vel ikke alltid fra om følelser, de kan jo være usikre de også? Men, enig at gutter kanskje lettere kan vise passion og være intense uten at det betyr så mye. Jeg kunne aldri gitt meg hen og vært virkelig passionate uten at jeg digget gutten!
Kjetil S. Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Hodet må være med. Kunne aldri ha tenkt meg å pule med noen bare for sex "og morro". Kall meg hvor sær du bare vil...!! :-)))
Gjest Katten. Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Man kan godt være pusete og kjæresteaktig med en pulevenninne, uten å mene noe mer med det. Det er jo godt å være pusete en gang i blant. Få han sveiseblind-drita, og se hva som detter ut av munnen hans. 5
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Få han sveiseblind-drita, og se hva som detter ut av munnen hans. Jeg tror dette var ett skikkelig godt råd. 2
Gjest Chanè Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Hodet må være med. Kunne aldri ha tenkt meg å pule med noen bare for sex "og morro". Kall meg hvor sær du bare vil...!! :-))) Hodet kan da fint være med .. ? Jeg må også ha hodet med når jeg skal ha sex. Men dersom jeg har en fast elsker, uten at vi er kjærester, er hodet mitt garantert med. Jeg inngår ikke den typen avtaler uten at jeg liker personen temmelig godt, uten nødvendigvis å være forelsket.
Kjetil S. Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Hodet kan da fint være med .. ? Jeg må også ha hodet med når jeg skal ha sex. Men dersom jeg har en fast elsker, uten at vi er kjærester, er hodet mitt garantert med. Jeg inngår ikke den typen avtaler uten at jeg liker personen temmelig godt, uten nødvendigvis å være forelsket. Men da er du jo kanskje glad i ham uansett da, og mao ikke bare en pulevenn, ikke sant?? :-))
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Man kan godt være pusete og kjæresteaktig med en pulevenninne, uten å mene noe mer med det. Det er jo godt å være pusete en gang i blant. Få han sveiseblind-drita, og se hva som detter ut av munnen hans. Det fungerte dårlig for min del.. Det kom en masse kjærlighetserklæringer ja (hver gang!), men han kunne ikke stå for det i etterkant og trakk seg unna.. Redd for forpliktelser?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Han jeg møter kan også være skikkelig kosete.. Eller, han er faktisk det hver gang. Men den allerede den første eller andre gangen vi møttes, husker ikke helt, så fikk jeg beskjeden om at "du vet vi ikke kan være kjærester, ikke sant?" Så har vel fått klar beskjed Bare lurer egentlig på hva som får gutter til å se på enkelte jenter som fuckfriends og ikke kjærestemateriale.
Gjest Nadezhda Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 Det fungerte dårlig for min del.. Det kom en masse kjærlighetserklæringer ja (hver gang!), men han kunne ikke stå for det i etterkant og trakk seg unna.. Redd for forpliktelser? Da ville jeg holdt tilbake, og det av to grunner: 1. om han rekker å savne deg innser han fortere om han egentlig klarer seg greit uten, eller at han savner deg. 2. du faller ikke i den fella at du har "ingenting" om han ikke vil mer.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #13 Skrevet 30. mars 2011 Da ville jeg holdt tilbake, og det av to grunner: 1. om han rekker å savne deg innser han fortere om han egentlig klarer seg greit uten, eller at han savner deg. 2. du faller ikke i den fella at du har "ingenting" om han ikke vil mer. Må bare understreke at det ikke er TS som skrev det innlegget. Jeg tok ikke noe mer kontakt med fyren, og fjernet han fra FB o.l Det får være enten, eller.. Enten er man strictly pulevenner, eller så satser man på noe mer.. Han har ikke latt høre fra seg i etterkant, så da var det vel bare BIG words i fylla!
Gjest Nadezhda Skrevet 31. mars 2011 #14 Skrevet 31. mars 2011 Må bare understreke at det ikke er TS som skrev det innlegget. Jeg tok ikke noe mer kontakt med fyren, og fjernet han fra FB o.l Det får være enten, eller.. Enten er man strictly pulevenner, eller så satser man på noe mer.. Han har ikke latt høre fra seg i etterkant, så da var det vel bare BIG words i fylla! Dessverre kan det nesten virke sånn, håper det går bra med deg videre da. Du kommer helt sikkert til å finne noen bedre, og om ikke er det jo deilig med friheten man har som singel også
Gjest Chanè Skrevet 31. mars 2011 #15 Skrevet 31. mars 2011 Men da er du jo kanskje glad i ham uansett da, og mao ikke bare en pulevenn, ikke sant?? :-)) mnja, glad i .. jeg vet ikke .. jeg var ikke noe mer glad i hann enn i de andre vennene mine lissom .. og overhodet ikke forelsket eller noe sånt. Eneste forskjell på oss og meg & mine andre mannlige venner var at vi faktisk hadde sex (i bøtter og spann).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå