kindermaxi89 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 hei. e ei jente på snart 22 år å har lyst å begynne å jobbe med telesex. hvor ska e henvende meg? hvor mye kan man tjene? håper på posetive tebakemelinger.:)
waco Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Er ikke det sånn man gjør hjemme hos seg sjøl på privatbasis? At du skaffer deg et eller annet 800-nummer som det koster massepenger og ringe, - så sitter du hjemme oss deg selv og forteller hva du driver med og hva du har på deg. Bare det at en jente har lyst til å være vertinne er vel brunst nok for mange mennesker, - greia di er vel at du må prøve å holde samtalene så lange som mulige, dvs ikke la det gå for ham med en gang, - sett igang med en sinnsyk lang forspill med masse prat og sånt, pass på at han eeeh.... jeg veit ikke jeg, - bare fabler...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hva med å begynne å studere? :klø: Hvor er relevansen her? TS: Niteflirt. Jeg har ikke benyttet meg av den, men etter det jeg kjenner til fra utenlandske fora er den visst ok.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Er ikke det sånn man gjør hjemme hos seg sjøl på privatbasis? At du skaffer deg et eller annet 800-nummer som det koster massepenger og ringe, - så sitter du hjemme oss deg selv og forteller hva du driver med og hva du har på deg. Bare det at en jente har lyst til å være vertinne er vel brunst nok for mange mennesker, - greia di er vel at du må prøve å holde samtalene så lange som mulige, dvs ikke la det gå for ham med en gang, - sett igang med en sinnsyk lang forspill med masse prat og sånt, pass på at han eeeh.... jeg veit ikke jeg, - bare fabler... Du har ringt sånne telefonnummer, og vet hva som funker for deg, skjønner jeg...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Jeg lurer på hvorfor noen har lyst å drive med telesex? Hva i all verden er motivasjonen? Bare penger? Tjener man så godt?
waco Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Du har ringt sånne telefonnummer, og vet hva som funker for deg, skjønner jeg... Nei du tar helt feil! Det var jeg som hadde et slikt nummer!
edderkoppdame Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Har ikke internett overtatt telefonsexmarkedet? Er vel muligens noen 70-åringer som fortsatt benytter seg av de tjenestene... Ser forresten fordelen med å jobbe med det. Man kan bedrive andre ting imens man prater dirty - rydde, lage mat, stryke, onanere - to fluer i en smekk rett og slett. Tredemølle må jo være en perfekt kombinasjon siden man blir så anpusten da. Nei, om det fortsatt er et marked for telefonsex sier jeg : "kjør på!" Fint at unge har litt ambisjoner i dag:)
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Jeg lurer på hvorfor noen har lyst å drive med telesex? Hva i all verden er motivasjonen? Bare penger? Tjener man så godt? Hva er motivasjonen for at noen ønsker noen type jobb? Telesex er interessant, det er en fysisk svært lett jobb, og den er enkel å passe inn i en trang timeplan eller hvor helsen er utsabil. Så studenter, personer med dårlig helse, personer bosatt i utkantstrøk osv. Heller telesex enn slakter på det lokale fiskeriet.
Wombat Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Hva er motivasjonen for at noen ønsker noen type jobb? Telesex er interessant, det er en fysisk svært lett jobb, og den er enkel å passe inn i en trang timeplan eller hvor helsen er utsabil. Så studenter, personer med dårlig helse, personer bosatt i utkantstrøk osv. Heller telesex enn slakter på det lokale fiskeriet. Heller slakter på det lokale fiskeriet enn å jobbe med telesex.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Heller slakter på det lokale fiskeriet enn å jobbe med telesex. Tror nok de fleste tenker slik, men for meg hadde det ødelagt helsa totalt. Ikke verdt det, selv om lønnen visstnok er grei. Alle har ulike utgangspunkt, og at noen tåler en telesexjobb bedre enn gjennomsnittet gjør de ikke til dårligere mennesker. Ikke bedre heller for den slags skyld.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #12 Skrevet 31. mars 2011 Hadde ts spurt om råd for hvordan hun kan få jobb i barnehage hadde det haglet med råd For et samfunn. Hvorfor må alt med sex være så **** galt hele tiden? Det er ikke noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå