Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Jeg har bestemt meg for å kun kjøpe sexy klær fra nå av. Hva kategoriserer dere som sexy klær?
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Sexy klær er slike klær du føle deg vell i og som passer godt til kroppen din. Korte skort og knelange støvletter er sexy hvis du har en diskre topp. Korte skjørt , knelange støvletter og utringet topp er vulgært. Svarte penbukser , sko litt høye hæler og en figurnær topp kan være sexy. Sexy er så mangt , men som oftes er ikke joggebukse og college - genser det rette antrekke.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Korte skjørt , knelange støvletter og utringet topp er vulgært. Akkurat! Det er mange som ikke ser at det går en grense der sexy slutter og vulgært begynner.
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Sexy er så mangt , men som oftes er ikke joggebukse og college - genser det rette antrekke. Men AV OG TIL er pysjamasdressen min akkurat så sexy som jeg kan bli... dog, bare til bruk i hjemmet Nei, så lenge man føler seg vel, så er det antakelig bra. Ikke gå for langt, vulgært er ikke bra, men ikke "gjemme seg helt bort" er antakelig det beste. Det som er sexy på meg er slett ikke nødvendigivs pent i det hele tatt på ei venninne med annen kroppsbygning, og er UAKTUELT på min mor... Sats heller på å finne din egen stil, som du trives med. Ikke "krampeaktisk sexy". Trives du og føler deg vel, ser du bedre ut enn i noe du ikke føler er "helt deg"
Rachel Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Mitt tips: V-hals som går litt lenger enn det vanlige, og halvstore øreringer. :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 for å bli litt sexyere i stilen må man alltid huske på å ikke vise lår, midje eller brystkløft samtidig, det blir vulgært det! se på pamelas mange antrekk! ikke mye elegant! hvis du vil fremheve kroppen din, bruk etter sittende pene dress bukser, med en sexy trang topp eller fin skjorte med litt ermer. Eller en pen topp som er ettersittende uten å vise brystkløft med et langt skjørt som går over knærne med høye hæler til, pent! hvis du vil vil vise lårene dine, kan du prøve deg på et kort skjørt med en pen ettersittende bluse, uten å vise kløft, med høye hæler til. Eller på fest kan du ha på deg en etter sittende bukse, med høye hæler og en topp som viser din sexye slanke , nakne midje, en midje med valker er ikke noe sexy ...... Håper du fikk noen tips! :blunke:
CeNedra Skrevet 8. november 2003 #7 Skrevet 8. november 2003 kun sexy klær? aldri deilige avslappende joggebukser og myke gensere?? Hvorfor det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå