Gå til innhold

La sposa brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett drømmekjolen :hjerter_rundt: Den kommer fra La sposa og heter Label. Vet noen om det er noen brudesalong i Oslo området som har den??

Har lett og lett, men ikke funnet noe. Er det noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg så veldig mye peiling på hvordan slikt gjøres, men går det an å bestille kjolen over nettet for så å få den tilpasset på en salong eller hos en skredder?

Skrevet

Nå har ikke jeg så veldig mye peiling på hvordan slikt gjøres, men går det an å bestille kjolen over nettet for så å få den tilpasset på en salong eller hos en skredder?

Ja det stemmer:) Jeg hadde håpet på å slippe det... Derfor postet jeg her.

Finnes den ikke i nærheten, så kommer jeg til å bestille den.For den er jo bare heeeelt perfekt..

Skrevet

Eden brud i Oslo har iallefall La Sposa:) ellers finnes det en eller to butikker ikke så langt utenfor Oslo, var det Skien kanskje? Alternativet er å dra til Gøteborg:)

leter selv etter en kjole fra La Sposa så ringte litt rundt:)

den butikken på Skien kunne ta inn alle kjolene i kolleksjonen, selv de de ikke hadde. Men da måtte du kjøpe den:)

Skrevet

Eden brud i Oslo har iallefall La Sposa:) ellers finnes det en eller to butikker ikke så langt utenfor Oslo, var det Skien kanskje? Alternativet er å dra til Gøteborg:)

leter selv etter en kjole fra La Sposa så ringte litt rundt:)

den butikken på Skien kunne ta inn alle kjolene i kolleksjonen, selv de de ikke hadde. Men da måtte du kjøpe den:)

Takk! Det er noe med å få prøvet kjolen.. En ting er at den ser helt perfekt ut, på en perfekt modell.. En annen ting er om den blir fin på min kropp..

Skrevet

Jepp. Den la sposa kjolen jeg likte var ikke fin på meg..

Endte opp meden fra enzoani som jeg ikke syns var veldig fin på bildet men som var nydelig på:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...