matheaxxx Skrevet 29. mars 2011 #1 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Skal til Krakow i juni og har allerede bestemt meg for å besøke til Auswitch og saltgruvene. Har dere noen tips til andre ting som en bør få med seg når en er i Polen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. mars 2011 #2 Del Skrevet 29. mars 2011 Galeria Krakowska, M1, Galeria Kazimierz og Krakow Plaza.... Jeg er litt shoppingsgal Ja og så bør du få med deg alle restuarantene som har god, litt dyrere mat. Den "dyrere" maten koster utrolig lite og smaker fantastisk! Men husk å velg restaurant med omhu. Gå til de stedene hvor man kan se at arbeidsstaben er hygienebevisst, og at resturanten har mange kunder som smiler. Ellers kan jeg ikke huske at noe annet var verdt å få med seg i Krakow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 30. mars 2011 #3 Del Skrevet 30. mars 2011 Markedsplassen med Mariakirken og alle bodene var kjempehyggelig. Rundt her ligger det også en masse restauranter, og på ettermiddagen er det hestedrosjer her på rekke og rad, som gjerne tar deg en ur rundt i byen. Galeria Krakowska var det eneste kjøpesenteret vi var innom, og det dekket alle våre behov ihvertfall Gikk her i maaange timer, og rakk allikevel ikke gjennom alt tror jeg. Var ikke i saltgruvene, men i Auschwitz og Birkenau. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå