Kosemose Skrevet 29. mars 2011 #41 Del Skrevet 29. mars 2011 S, T og S står for Sebastian, Tobias og Småen. Navnet på kattene mine faktisk, derfor de er små. Og ja, de er ferdige. Istedenfor for et komplett poteavtrykk som er helt svart er potene på ryggen min i lik farge som kattenes poter. Så man kan se på tattoveringa og finne ut hvilken katt som tilhører hvilken tattovering Har også en hund nå med flerfargede poter og kommer til å gjøre samme med han. Når jeg får 4 poter tenkte jeg å evt gjøre noe av plassen rundt, men hva vet jeg ikke enda. OK, men hva når disse kattene ikke lenger er og du får nye katter, hva gjør du da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 29. mars 2011 #42 Del Skrevet 29. mars 2011 H to the arry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazyforgum Skrevet 29. mars 2011 #43 Del Skrevet 29. mars 2011 OK, men hva når disse kattene ikke lenger er og du får nye katter, hva gjør du da? Halve vitsen er vel å ha et varig minne?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 29. mars 2011 #44 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg synes det ser cheesy ut, kan jeg foreslå et portrett av hunden din istedenfor? Endret 29. mars 2011 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. mars 2011 #45 Del Skrevet 29. mars 2011 OK, men hva når disse kattene ikke lenger er og du får nye katter, hva gjør du da? Tatoverer hale, værhår - eller får dem stoppet ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #46 Del Skrevet 29. mars 2011 OK, men hva når disse kattene ikke lenger er og du får nye katter, hva gjør du da? Jeg går ut ifra at Ann Christin har tenkt over valget sitt når hun fikk dem tatovert, og ikke tenkte at den dagen kattene ikke er mer, så ville hun aldri mer tenke på dem, se på bilder av dem, men erstatte dem fort som fy? -hilsen ei som har tatovert navnet på sine katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mars 2011 #47 Del Skrevet 29. mars 2011 OK, men hva når disse kattene ikke lenger er og du får nye katter, hva gjør du da? Var derfor jeg nevnt det evt blir et problem om jeg får mange dyr, tattoveringene er som et minne. De vil fortsette å være der. Har også en tattovering på leggen som er et minne for kjæresten min som døde (dog med skjult betydning så de fleste skjønner ikke at det er det det er). To av de er borte allerede, og kunne aldri falt meg inn å tattovere noe over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå