Gå til innhold

Tatovering av poter -- harry?

Fremhevede innlegg

Gjest Spinell
Skrevet

Haha, nå måtte jeg le.. Jeg har en stor yin-yang med drager på mørkegronne sona :skratte:

... og jeg har vurdert en søt lenke av ett eller annet slag rundt ankelen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren at jeg ikke tenkte på å ta fotavtrykk av ungene da de var små, så kunne jeg tatovert det på puppene mine :nigo:

Det høres cirka like harry og usmakelig ut som potespor.

Og kommentaren din er enda mer harry og usmakelig.

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe for meg. Men jeg synes også det er like teit å ikke ville ta en tattis fordi mange misliker den, som det er å ta det bare fordi det er populært.

HenLu: sa du potettatovering? :gjeiper:

Kunne vært, men siden det er en geeky-tatoo, så er det vel mer sannsynlig at det er Phobos.

Skrevet

Og kommentaren din er enda mer harry og usmakelig.

Hvorfor det?

TS etterspør hva man mener om dette, og jeg sier min ærligfølte mening, og slenger i samme stund med noe som kan sammenliknes, og er like harry.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er vel kanskje ikke en av disse som kan svare negativt ettersom jeg har denne på ryggen min!

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/6336_1218347138468_1222584588_30643035_3375640_n.jpg

Så jeg ser altså ikke noe galt i det. Skal også tattovere poten til hunden min når han bli voksen også. Noe sier meg at får jeg masse dyr får jeg ikke stort annet på ryggen min :gjeiper:

Oi, S og S og T, er det initialene til hundene dine? Er tatoveringen ikke helt ferdig, eller skal den være som på bildet?

img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Kunne vært, men siden det er en geeky-tatoo, så er det vel mer sannsynlig at det er Phobos.

Den er visst fra en barnebok, i følge nettsiden.

Denne da?

Skrevet

Jeg har en bitteliten pote på foten som jeg tok for kattene mine. Jeg er en dyreelsker, men jeg skal si meg enig i at det er litt harry :P Tanken bak gjør det liksom greit. For meg hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Guud, jeg syns nån av dere er så fårdåmsfulle :rolleyes:

Jeg syns det er sjikkli kult å tattovere pottesporene på muggene, det er å gjøre sjikkli ære på kattene sine.

Jeg har potespor over hele frontpanelet, å nå har typen min åsså fått seg potespor. Vi syns at det blei litt domt at han skulle ha det på kæssæ, så han tatoverte heller potepor nedetter kuken, og litt oppgjenna hårveksten.

• Liker 5
Skrevet

Potespor på puppene synes jeg er harry, ja.

Potespor på ryggen kan kanskje fungere, men da må de være godt laget, gjerne litt 3D og tatovert av en ordentlig dyktig tatovør. Ikke for store og prangende heller.

Men dette er jo bare mine meninger og min smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke så harry, men hvert fall gått ut på dato. Husker det var veldig populært for en god del år tilbake. Rundt 2001 og litt utover. Men jeg kunne hvert fall aldri ha tattovert poter på kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

TS, slenger med en til også...

Hva syntes dere om sånn liten stjerne på håndleddet? Er det sånn typsik som er in nå og snart ut og da også veldig harry? Eller er det fint med sånn liten en?

Teiteste tatoveringen jeg vet om.. Typisk fjortis som bare vil ha noe blekk på kroppen. Synes å huske at den ble den startet på 90 tallet, så helt ut går den vel ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv planer om kattepoter etterhvert, det som stopper meg er at jeg ikke er sikker på hvor jeg skal ha dem ennå. Jeg er heller ikke helt sikker på om jeg skal ta avtrykk av mine små sine poter, eller får dem stilisert/tegnet. Det vil alltid være noen som synes tatoveringer er harry, uansett motiv og plassering, men hos meg inngår de i et tema, så jeg bryr meg ikke om hva andre synes om det.

Ellers må jeg si meg enig med h*n andre som kommenterte at om du er i tvil (og spesielt om du er i tvil fordi du tror det vil bli upopulært) så er ikke dette tatoveringen for deg.

Skrevet

Ellers må jeg si meg enig med h*n andre som kommenterte at om du er i tvil (og spesielt om du er i tvil fordi du tror det vil bli upopulært) så er ikke dette tatoveringen for deg.

Jeg skjønner tankegangen og det kan nok stemme i flere tilfeller, men igjen, det finnes jo de som alltid vil være i tvil om det meste. Jeg har lenge ønsket meg tatovering, men kommer nok til å ha bittesmå tvil om plasseringen og motivet helt til jeg er ferdig tatovert. For sånn er jeg bare :)

Gjest ¤Vamp¤
Skrevet

En tatovering skal du ta for din egen del, ikke for andres. Viss det å tatovere poter på kroppen har en fin betydning for deg så gjør du det. Er nok av andre for og mot argument en må tenke igjennom før en velger å ta tatovering enn å bry seg om hva andre tenker.

Skrevet

Men hvis du som 20 åring syns det er kult å ha potespor på brystet, er det ikke sikkert at du syns det er like kult som 40 åring? Jeg husker jeg hadde en venninne som på død og liv ville tatovere en panter på armen. Jeg sa at hun nok kom til å angre, men det var ikke sjangs nei, for hun kom ikke til å forandre smak på den måten. Jadda, hun er veldig glad i dag at det ikke ble noe av... Kan dere ikke heller holde dere til moteklær, liksom ikke så fatalt når trenden/smaken forandres... *gammal kjerring*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er så harry når det er et diskret sted, og er av noe som har mening for en. Ok, det er ikke utrolig fint og originalt med poter, initialene til barna, skrifttegn for søsken etc, men jeg kan forstå at noen vil ha slike tatoveringer. Og jeg synes det er finere enn intetsigende tribals og sånt, dessuten tror jeg sjansen er mindre for at man går lei selv, når tatoveringen minner en om noen en er glad i. Hadde jeg vært typen til å tatovere meg, ville jeg antagelig inkludert noen poteavtrykk fra katten min, kanskje uten fyll. Litt mer problematisk om man har en St.Bernhard. Nå er jeg relativt voksen, og hvis jeg skulle tatovert meg ville det nok blitt av noe sentralt innen fagfeltet mitt (er realfagsutdannet), eller en stilisert animékarakter pga filminteresse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen og det kan nok stemme i flere tilfeller, men igjen, det finnes jo de som alltid vil være i tvil om det meste. Jeg har lenge ønsket meg tatovering, men kommer nok til å ha bittesmå tvil om plasseringen og motivet helt til jeg er ferdig tatovert. For sånn er jeg bare :)

Det er sant, men da vet jo du med deg selv at du nok vil tvile helt til du får den på kroppen, og som du sier, da stiller jo saken seg litt annerledes :jepp: Jeg skal innrømme at min første tatovering ble tatt mer på impuls, men heldigvis for meg var jeg smart med hvor jeg plasserte den, og hvilket tema jeg valgte. Når jeg nå senere tar bedre overveide valg med smykkene mine, så passer også denne helt inn, fordi jeg idag kunne valgt å få akkurat dette bildet tatovert. Så selv om det var en ugjennomtenkt beslutning å få den, er jeg idag glad for at jeg fikk den satt.

Får håpe du finner ut hvilken du vil ha og hvor da - og ikke på et tidspunkt hvor du er blakk, for dét er kjedelig det! :fnise:

Skrevet (endret)

Oi, S og S og T, er det initialene til hundene dine? Er tatoveringen ikke helt ferdig, eller skal den være som på bildet?

S, T og S står for Sebastian, Tobias og Småen. Navnet på kattene mine faktisk, derfor de er små. Og ja, de er ferdige. Istedenfor for et komplett poteavtrykk som er helt svart er potene på ryggen min i lik farge som kattenes poter. Så man kan se på tattoveringa og finne ut hvilken katt som tilhører hvilken tattovering :)

Har også en hund nå med flerfargede poter og kommer til å gjøre samme med han. Når jeg får 4 poter tenkte jeg å evt gjøre noe av plassen rundt, men hva vet jeg ikke enda.

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...