Gå til innhold

Tatovering av poter -- harry?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syntes du tatovering med poter er harry/teit/stygt/ut?

Jeg syntes det er ganske fint. Men ikke på puppene, som en del har. Jeg har veldig lyst til å ta av potene til hunden min. Er veldig hundemenneske, glad i friluftsliv og dyr generelt så føler at det passer bra.

Men vil ikke ta noe som er "in" akkurat nå og som plutserlig er kjempeharry om noen år. Slik det var med kinesiske tegn :sjenert:

Så ja, hva syntes du? (har en liten hund, og tenkte å ta det på ryggen kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg leste poteter. Hvor på ryggen tenkte du å ta det? Synes ikke det er så pent på brystene akkurat slik om en hel del andre har, nei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Syns ikke det er pent.

Men hvorfor bryr du deg om det?

hva JEG syns, burde være totalt irrelevant om DU syns det er fint =)

Om du vil ha, så sier jeg bare "go for it".

Du skal være fornøyd med din kropp, ikke jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poter på brystet er og blir trashy. Men sånn ellers, spesielt når du faktisk har et dyr med poter som du er glad i, er det bare fint. Skal selv ha noen katte og hunde-poter en plass, en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg synes standarden med poter på puppene er litt teit, fordi "alle" har det. Men jeg har noen veninne med poter tegnet etter foto fra deres dyr, og da blir det straks mer personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg leste poteter. Hvor på ryggen tenkte du å ta det? Synes ikke det er så pent på brystene akkurat slik om en hel del andre har, nei.

Haha! Nei ikke poteter! Kanskje hvis jeg blir bonde en dag.. :fnise:

Enten litt sånn ved skulderbladet, eller nederst ved rygge, litt på siden, over trusekanten. Også kanskje to poter etter hverandre, så det ser ut som noen har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacus

Og jeg lurte på om du skulle skrive Harry Potter, men bommet litt på rekkefølgen på navnene :fnise:

Jeg synes det høres ut som en kjempe god ide. Tror det kan bli veldig fint :rodmer:

Fikk kjempe lyst på ny tatovering nå!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel kanskje ikke en av disse som kan svare negativt ettersom jeg har denne på ryggen min!

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/6336_1218347138468_1222584588_30643035_3375640_n.jpg

Så jeg ser altså ikke noe galt i det. Skal også tattovere poten til hunden min når han bli voksen også. Noe sier meg at får jeg masse dyr får jeg ikke stort annet på ryggen min :gjeiper:

img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg tenker at hvis en i det hele tatt er i tvil om motivet, så bør en ikke ta det. Da er det best å vente og se om all tvil går vekk, eller se om en finner et motiv en ikke tviler det aller minste på.

Hvilke motiver som er populære vil alltid gå i bølger. Det samme vil trolig populariteten til tatovering generelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS, slenger med en til også...

Hva syntes dere om sånn liten stjerne på håndleddet? Er det sånn typsik som er in nå og snart ut og da også veldig harry? Eller er det fint med sånn liten en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min har 2 SVÆRE poter på magen. Det ser helt utrolig teit ut, og gir ingen mening siden han ikke har dyr.

Gutta var sikker på at det var jeg som hadde tegnet det på han når de så det første gang. :P

Det KAN være fint, da. Om det har en liten betydning, og om det er lite og på et passende sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I utgangspunktet liker jeg absolutt ikke tatoveringer, synes at hud er finest naturell. Mange tatovører er jo ikke akkurat kunstnere heller. MEN hvis jeg måtte ta en tatovering, så hadde det uten tvil blitt hundepote®. Eneste tatoveringen som jeg noen gang har har sett og likt, var av akkurat dette, og jeg vet at jenta som har de på ryggen både har hatt og har en liten hund :-) Men potene må være tatovert på et søtt og passende sted, og laaaaangt unna brystene.

Har hund og elsker hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei ikke poteter! Kanskje hvis jeg blir bonde en dag.. :fnise:

Enten litt sånn ved skulderbladet, eller nederst ved rygge, litt på siden, over trusekanten. Også kanskje to poter etter hverandre, så det ser ut som noen har gått.

Jeg tror det vil bli kjempestilig. Hadde vært litt annerledes hvis det hadde vært to random poter, men når det er noe som betyr noe for deg blir det mer personlig. Har ei venninne som har gjort det samme med hunden sine poter på ankelen. Kjempefint! Og søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Harry Poter :gjeiper:

Nei, ser ikke noe galt idet. Kommer litt an på hvor stort den er også. Synes egentlig det kan være ganske søtt og sexy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe for meg. Men jeg synes også det er like teit å ikke ville ta en tattis fordi mange misliker den, som det er å ta det bare fordi det er populært.

HenLu: sa du potettatovering? :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser ikke meg selv som harry i det heletatt, og har et poteavtrykk på foten. Både valg av plassering og motiv er nøye tenkt ut. Motivet er faktisk poten til den lille hunden min som har tråkket i blekk (helt ufarlig type!) og deretter på papir som ble til motiv for tatoveringen. Plasseringen er på foten av den enkle grunn at jeg ikke ønsker at tatoveringen skal stoppe meg enten i en jobbsituasjon eller en annen type situasjon, da jeg fult forstår at noen mennesker er mot tatoveringer. Dessuten så ser det kult ut når jeg har på pumps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren at jeg ikke tenkte på å ta fotavtrykk av ungene da de var små, så kunne jeg tatovert det på puppene mine :nigo:

Det høres cirka like harry og usmakelig ut som potespor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...