Gå til innhold

Fin julekalender


Redhead

Anbefalte innlegg

For de av oss som ikke lager julekalender til barna så kan jeg tipse om kjempefine kalendre på Neste Stopp (Kremmerhuset). Kjøpte to stykker i dag, og hun jeg handla med sa at de hadde solgt masse av dem. Så da er det om å gjøre å være tidlig ute.

Kalenderen er i stoff, avlang og med gråbeige stoff i bunnen. Det er lommer i dyp rød til å ha pakkene i, i tillegg til noen røde detaljer. Faktisk veldig dekorativ. De kosta bare 129,- pr. stk.

Så at de hadde noen andre og, også i stoff. De forestilte nissegutter og nissejenter. Men, de var utsolgt her iallefall, t.o.m utstillingskalederne var solgt :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalenderen er i stoff, avlang og med gråbeige stoff i bunnen. Det er lommer i dyp rød til å ha pakkene i, i tillegg til noen røde detaljer. Faktisk veldig dekorativ. De kosta bare 129,- pr. stk.

Sånn har jeg også kjøpt! :D Kjempefin. Røde lommer med plass til små ting, og tall utenpå lommene. Jeg har allerede fylt den opp med små gaver, så nå kan :hjerte: glede seg.

Og så kan den jo brukes år etter år etter år osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på hjemmsiden til Neste Stopp, gå inn på linken Kremmerhuset. Da får du en oversikt over Ting&Sånt butikkene.

Neste Stopp selger klær, men har i tillegg Kremmerhuset som selger massevis av fine ting. F. eks. duker, puter, servietter, lys, glass, bilder, sesongvarer som julepynt, kjøkkenting etc. etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på hjemmsiden til Neste Stopp, gå inn på linken Kremmerhuset. Da får du en oversikt over Ting&Sånt butikkene.

Neste Stopp selger klær, men har i tillegg Kremmerhuset som selger massevis av fine ting. F. eks. duker, puter, servietter, lys, glass, bilder, sesongvarer som julepynt, kjøkkenting etc. etc...

Takk for tipset. Nettopp kommet tilbake fra CC Vest med nyinnkjøpt kalender. Jeg har sydd en for 5 år siden, som jeg fikler med/på hvert år å nå kan jeg endelig kaste den. Det var en igjen på CC når jeg dro (jeg ringte og holdt av en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...