Gå til innhold

Invitere kompiser fra barnehagen.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vår sønn blir snart 3 år og vi lurer på om vi skal invitere et par av guttene som han går i barnehagen sammen med til fødselsdagen.

Men ingen av disse guttene inviterte min sønn når de feiret dagen sin, men de inviterte heller ingen av de andre barna, så den er jo grei.

Så det jeg lurer på er om de kansje er litt små enda til og invitere kompiser fra barnehagen siden ingen andre av barna i hans avdeling har invitert noen til å feire fødselsdag?

Vi kjenner nesten ingen her , så vet ikke helt hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det går helt fint å invitere 3 åringene. I den barnehagen barna mine gikk i, var "policyen" at foreldrene var med når barna var så små som tre år, men om de var 4-5 eller syntes var greit å være uten foreldre, så var foreldrene ikke med :)

Dere får vel være de første som begynner :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, vi kan jo være de første som begynner:)

Siden dette er i mai har vi vært inne på tanken om å grille på den lokale stranden her vi bor, bor på sørvest landet så her er det mange strender å velge blandt:)

Men da må selfølgelig foreldrene være med, ser på det som en mulighet til å bli kjent med foreldrene til min sønns lekekamerater.

Bor i så liten leilighet at vi dessverre ikke kan ha så mange barn og foreldre her hjemme, men da er vi jo avhengige av været igjen, og det er jo veldig ustabilt i mai her på denne kanten av landet.

Skrevet

Å feiere på stranda høres hyggelig ut :jepp: Og som du sier er det jo en ypperlig mulighet å bli kjent med foreldrene, ja :)

Skrevet

I vår bhg har det vært 4-år som har vært den magiske grensen for når folk begynte å invitere de andre på bursdag, men det er sikkert helt greit å be noen 3-åringer også, da starter dere nok "ballet" på avdelingen.

Skrevet

Trur det er vanleg med barnebursdag frå 3 eller 4 år. Du bestemmer. Men er nok lurt å satse på kun 4-5 vener, max. Eg skal ha barnebursdag for min 3-åring no, det blir 5 ungar til saman trur eg. Er jo vanleg at foreldra er med og, når dei er så små.

Skrevet

Sønnen min fikk invitere 4-5 kompiser fra barnehagen i 3-årsdagen sin. Han syns det var veldig stas, og snakker enda om det (snart et halvt år siden bursdagen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...