bMay Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei. Jeg har litt ridebukselår som jeg ikke er helt fornøyd med. Så jeg ønsker å lære meg hvordan jeg kan kle meg til en flottere fasong. Mer rund ala timeglass eller pære. For å lyve bort lårene mine. Trening er ikke saken her, jeg er VELDIG aktiv og spiser sunt, er flott og fornøyd ellers. Men ridebukselår går ikke ann å trene bort. Har ikke voldsomme ridebukselår, men liker dem ikke mer av den grunn. Så håper på gode tips! Tusen takk for svar!
Gjest Nanne70 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Kjoler og skjørt er fint, gjerne i en kvalitet med litt tungt fall. Blir stoffet for stivt, ser man bare større ut (snakker av egen erfaring). Smale bukser/tights med lange, litt løstsittende overdeler funker også bra. Bukser med vide bein vil ofte balansere ut kraftige lår, her er det viktig at buksa sitter pent rundt hofter og bak, og at du bruker sko med litt høyde. Unngå lommer og pynt på buksene som fremhever det du helst vil skjule. Klassiske, mørke jeans med litt stretch og rette bein eller svak bootcut i funker også.
bMay Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Kjoler og skjørt er fint, gjerne i en kvalitet med litt tungt fall. Blir stoffet for stivt, ser man bare større ut (snakker av egen erfaring). Smale bukser/tights med lange, litt løstsittende overdeler funker også bra. Bukser med vide bein vil ofte balansere ut kraftige lår, her er det viktig at buksa sitter pent rundt hofter og bak, og at du bruker sko med litt høyde. Unngå lommer og pynt på buksene som fremhever det du helst vil skjule. Klassiske, mørke jeans med litt stretch og rette bein eller svak bootcut i funker også. Takk for svar:D Skal kjøpe meg flere kjørt og kjoler, føler meg vel i det Endret 29. mars 2011 av bMay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå