AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er lei av å ha gigaeskene med vaskepulver til utstilling og skulle gjerne hatt noen pene bokser til å ha dette i. Bør ha plass til minst et par liter vaskepulver og bør også være tette slik at ikke pulveret kaker seg i bunnen. Gjerne noen som er spesielt ment til vaskepulver og som kanskje er merket med "hvitt" og "farget" eller noe sånt. Tar i mot alt av tips.
Gjest Spinell Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Nå vet jeg ikke hvor innstilt du er på hvitstil, men denne boksen (som også finnes med "white") kunne selv jeg tenkt meg. Synes dessverre prisen er i stiveste laget. Edit: så i etterkant at den var utsolgt. Men kanskje butikkeieren har andre ting på lager eller kan gi tips? Endret 29. mars 2011 av Spinell
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Husker å ha sett noe sånt på Kremmerhuset tror jeg, husker ikke akkurat hva det sto da, men du kan jo sjekke det ut 1
Sweetpea25 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Kremmerhuset har fine oppbevaringsbokser til vaskemiddel http://www.kremmerhuset.no/tingogsant/bad
Britt Banditt Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Her også http://www.sofiesvilla.no/productdetails.php?product=3638
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk alle sammen. Her var det faktisk så mange gode forslag at jeg nå har problemer med å bestemme meg.
FoxyFish Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Jeg har ordnet med oppbevaring selv temmelig rimelig. Jeg kjøpte en slik en til tøymykner og to slike til hvitt og farget pulver. Tøymykneren på flaske blir dekorativ i seg selv, og pulveret har jeg festet henholdvis farget og hvitt bånd på etter innholdet. Enkelt og greit, og helt tett!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Sparkjøp har også. Dette har blitt mote så det er bare å google boks vaskemidler eller oppbevaring vaskepulver osv. Har sett masse annet en det som har blitt vist her også
LadyNinja Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Små plastikk bokser m/lokk fra Europris. Den hvite til hvitt tøy, og den grå til farget tøy. Enkelt og greit
Kamikatze Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 To keramikkrukker med korklokk. Tror de egentlig er saltkar. Korken slipper ut fukt. Nå ser jeg bare hva som er til kulørtvask pga de små blå kornene i vaskepulveret, men jeg skal drille et hull i lokkene, og sette en sånn skuffeknott på dem - en hvit og en i messing. Må bare prioritere en hel masse annet først. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #13 Skrevet 5. april 2011 Takk for svar. Var innom Kremmerhuset i helgen og der hadde de til og med salg på nettopp bokser så da slo jeg til med to stykker. Veldig fornøyd, så takk for tips alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå