Gå til innhold

Musikk og image

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker nirvana. Jeg liker foofighters. Jeg liker bjørk. Jeg liker ehm.... meg selv!!! MEG SELV!!!

Skrevet

Jeg liker mye rart fra Sarah Brightman til Marilyn Manson.

Skrevet

Jeg liker Madonna. Pink. Beethoven. Ramones. Bo Kaspers Orkester. Motorpsycho. Kari Bremnes. Tre små kinesere. Aerosmith. Metallica. Eminem. og mange fler.

Jeg tror jeg er en smule schizofren...

Skrevet

Litt rocka image her.

Audioslave

Foo Fighters

Queen of the stone age

Lenny Kravitz

Macy Gray

osv...

Skrevet

Image og musikke ja. :yy:

Jeg har da en veldig vid image. Jeg liker klassisk, disco, pop, blues etc. Men en ting spiller jeg bare når jeg er alene og det er kliss fjortis musikk, som f.eks. blue, de har jeg spilt mye av i helgen....men elsker Madrugada, Leonard Cohen, Norah Jones, tracy chapman... :briller:

Skrevet

Jeg liker metallica, linkin park, sugababes, michelle branch, rem++

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg liker noe klassisk musikk (ikke Mozarth..), elsker Kari Bremnes, Piaf, 80-talls indie-musikk, disco, pop, rock og rap. Utrolig mye bra (og dårlig..) musikk :D

Skrevet

Embla: hvorfor liker du ikke mozart? (som forøvrig ikke skrives med h på slutten)

Gjest lekebøll
Skrevet

Musikalsk er jeg schizophren.

Betyr det.... :o

Skrevet

Hmm... Matchbox20, FooFighters, Lenny Kravitz, Eva Cassidy (død dessverre).. Og Tracy Chapman - hun ser så trist ut når hun synger.

Rune Rudberg? :hoho: Kanksje ikke heeeelt... hehe..

Skrevet

Foo Fighters, Nirvana, Soundgarden, The Wallflowers, Thomas Dybdahl, Jeff Buckley, Tom McRae og Ella Fitzgerald.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...