Kid-a Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Jeg liker nirvana. Jeg liker foofighters. Jeg liker bjørk. Jeg liker ehm.... meg selv!!! MEG SELV!!!
Gjest Starya Skrevet 1. november 2003 #7 Skrevet 1. november 2003 Jeg liker mye rart fra Sarah Brightman til Marilyn Manson.
Ingeborg Skrevet 2. november 2003 #9 Skrevet 2. november 2003 Jeg liker Madonna. Pink. Beethoven. Ramones. Bo Kaspers Orkester. Motorpsycho. Kari Bremnes. Tre små kinesere. Aerosmith. Metallica. Eminem. og mange fler. Jeg tror jeg er en smule schizofren...
sirka Skrevet 2. november 2003 #11 Skrevet 2. november 2003 Litt rocka image her. Audioslave Foo Fighters Queen of the stone age Lenny Kravitz Macy Gray osv...
Gjest care Skrevet 2. november 2003 #12 Skrevet 2. november 2003 Image og musikke ja. :yy: Jeg har da en veldig vid image. Jeg liker klassisk, disco, pop, blues etc. Men en ting spiller jeg bare når jeg er alene og det er kliss fjortis musikk, som f.eks. blue, de har jeg spilt mye av i helgen....men elsker Madrugada, Leonard Cohen, Norah Jones, tracy chapman...
Iselilja Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Jeg liker metallica, linkin park, sugababes, michelle branch, rem++
Gjest Embla s Skrevet 3. november 2003 #15 Skrevet 3. november 2003 Jeg liker noe klassisk musikk (ikke Mozarth..), elsker Kari Bremnes, Piaf, 80-talls indie-musikk, disco, pop, rock og rap. Utrolig mye bra (og dårlig..) musikk :D
Kid-a Skrevet 3. november 2003 #16 Skrevet 3. november 2003 Embla: hvorfor liker du ikke mozart? (som forøvrig ikke skrives med h på slutten)
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #17 Skrevet 3. november 2003 Musikalsk er jeg schizophren. Betyr det.... :o
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 Hmm... Matchbox20, FooFighters, Lenny Kravitz, Eva Cassidy (død dessverre).. Og Tracy Chapman - hun ser så trist ut når hun synger. Rune Rudberg? Kanksje ikke heeeelt... hehe..
*M* Skrevet 5. november 2003 #20 Skrevet 5. november 2003 Foo Fighters, Nirvana, Soundgarden, The Wallflowers, Thomas Dybdahl, Jeff Buckley, Tom McRae og Ella Fitzgerald.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå